Samsung - który serwis gwarancyjny?

Witam

W telefonie GSM Samsung S7330 źle działa dotykowy ekranik wyboru funkcji.
Sobie sam przewija w dół.
Telefon na gwaracnji, w gwarancji podany RR Serwis w Radomiu oraz CCS
Warszawa.

Znalazłem na sieci że RR Serwis zgłosił upadłość.
Poza tym trochę informacji o odrzucaniu przez serwisy gwarancji na "zalanie
telefonu" choćby i 10 lat na sacharze leżał w słońcu (zresztą z mojej dawnej
praktyki to chyba norma w Polsce).

Czy ktos przypadkiem może doradzić uczciwy serwis Samsunga gdzie mozna oddać
telefon do naprawy gwarancyjnej i zostanie naprawiona usterka a nie
automatycznie odrzucona na zalanie 'bo tak'?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Telefony mają wewnątrz nalepkę-czujnik wilgoci zmieniającą kolor...
Jeśli zmieniła kolor, znaczy że telefon był zalany, mimo iż dziś suchy.
I wtedy nie podlega gwarancji.
Więc nie jest to "bo tak" tylko jest dowód że był zalany lub nie był.
Jeśli Twój był zalany to nie ma sensu iść drogą gwarancyjną...
Jeśli nie był zalany to nie ma czego się bać tylko oddać do serwisu.

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
kolor?

--
Cz.

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Ale po co miałby ten serwis tak robić?
Przecież w jego interesie jest aby zarobić pieniądze...
A za naprawę gwarancyjną zapłaci mu producent.
Po co mieliby sobie odbierać chleb ? Pomyśl trochę...

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Nie mam pojęcia... może o koszty chodzi zalezy co padnie?
Kiedyś rozebrałem "zalanego" siemensa.
Potem miałem okazję obejrzeć "zalaną" motorolę siostry. Ciekawe na co dali
plombę na śruby jak stwierdzili że zalana i unieważnili gwarancję.
Nokie E51 w pracy jak wróciła z taką adnotacją to było widać już na stykach
wtyczki płytki klawiatury że była zawilgocona. Zalana nie była ale wychodzi
na to że ładnie zbiera wilgoć, spływa potem to pomiędzy membraną a folią
klawiatury i zasyfia złacze. Teraz wymieniliśmy nokie na samsungi.

Mój Samsung nie zalany, ale o ile sprzet fajny to bardzo duzo negatywnych w
sieci słów na temaj jakości serwisu.
Ok. Wyślę do tego CCS i zobaczymy. Jak cos zdam relację.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Oddawałem 3 razy Nokię N73 do naprawy gwarancyjnej (jedną i tą samą).
Wymiana klawiatury, joysticka itp... więc najłatwiej zwalić na zalanie
;)... a jakoś zawsze naprawiali i się nie czepiali. Pierwszą naprawę
wykonano w Warszawie (wtedy wymienili "interfejs użytkownika" :P... a
później na miejscu, w Gliwicach, wymiana klawiatury. I problemów nie było...

  Konop

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

I za to serwis dostał od producenta łatwe pieniądze...
Po co miałby serwis udawać że telefon był zalany, jak sugerują tu niektórzy?

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Moze ma umowe ryczaltowa z producentem - 20zl za naprawe, najwyzej 20%
wymian. Jesli nie pomoze flaszowanie, to musi byc z winy klienta :-)

J.

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Bo on nie powinien byc w srodku, tylko dostepny na tyle zeby przy
przyjeciu telefonu zapisac "nie/zalany".

A i tak nieuczciwy serwis wrzuci na dzien do slonej wody i bedzie
niewatpliwie nosil wyrazne slady zalania.

J.

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Zwykle pod wyjętą baterią lub SIM kartą jest jeden a w środku drugi.

Tylko po co skoro z napraw gwarancyjnych każdy serwis żyje??
Serwis gwarancyjny to łatwe pieniądze - nie trzeba się z klientem
użerać, targować o cenie, przekonywać że sprzęt wart naprawy...
Po gwarancji to już dużo trudniej przekonać klienta że stary
sprzęt warto jeszcze naprawić.

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

UkB3%ad funkcjonuje w ten sposF3%b, BF%e serwis otrzymuje opB3%atEA% =
ryczB3%towB1% za otworzenie obudowy i zdiagnozowanie uszkodzenia.

JeB6%li przyczynB1% byB3%o "zalanie" urzB1%dzenia to gwarant odmawia =
naprawy nie ponoszB1%c dalszych kosztF3%w.

Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?

Zauważ, że J.F. sugerował że serwis ma interes w tym aby
zalać telefon klientowi w wodzie i pozbawić go gwarancji...

No więc jaki sens miałoby działanie serwisu polegające na
takiej symulacji zalania? Przecież naprawa niezalanego aparatu
to dla serwisu pieniądze od producenta za naprawę telefonu.
Po co mieliby siebie pozbawiać źródła zarobku niszcząc
gwarancję klienta z której przecież żyją?

Site Timeline