Samsung

W dniu 2012-01-23 17:30, Remek pisze:

Żółte tak tworzą, i dobrze, dzięki temu nie tylko cena decyduje o kupnie. Widziałem jeszcze większe dziwolągi w obsłudze. K.

Reply to
John Smith
Reply to
identifikator: 20040501

Wiesz w chinskich hieroglifach to na 5 znakach mozna pewnie oprocz nazwy jeszcze solidny opis dolozyc (sorki za OT ale jakos tak mi sie skojarzylo)

Reply to
Marcin Gala

In the darkest hour on Mon, 23 Jan 2012 23:12:59 +0100, Robbo snipped-for-privacy@gmail.com screamed:

Tak. A potem aby zmienić dźwięk smsa trzeba wykonać pierdylion porównywalnych do grzebania regeditem w rejestrze kroków.

Reply to
Artur M. Piwko

Dziwne - ja nie odczuwam potrzeby zmiany jasności. Telewizor to jakis bardzo tani LCD LG. Poprzednio miałem CRT i tez nie kręciłem przy jasności. Czyżbym był tak mało wymagający?

Z drugiej strony - jak się zaczynało od Szmaragda 901, to teraz wszystko jest rewelacją ;)

To też może być prawda, co piszesz. Bo zauważyłem, że często firma upraszcza produkt w ten sposób, że zostawia na widoku proste podstawowe funkcje, a te bardziej zaawansowane gdzieś upycha w kącie i robi się rozwiązanie nieeleganckie. Niemniej ja korzystam z niektórych produktów Apple'a i odpowiada mi interfejs. Sam jak projektuję interfejs dla urządzeń automatyki przemysłowej, to poświęcam sporo czasu na upraszczanie i zrobienie tego w sposób intuicyjny. Potem jak jadę do jakiejś fabryki na instalację, to z przyjemnością patrzę, jak operator od razu czuje, o co chodzi i praktycznie intuicyjnie z marszu zaczyna obsługiwać urządzenie. Kilkanaście-kilkadziesiąt lat temu zawsze się mówiło, że po zakupie urządzenia do domu należy przeczytać najpierw instrukcję obsługi. Ale teraz jest tyle elektroniki, różnych urządzeń na każdym kroku (domowe RTV i AGD, bankomaty, biletomaty, parkomaty, kasy samoobsługowe, szlabany na parkingach i wiele innych), że już się praktycznie nie czytuje instrukcji obsługi. Interfejsy się upraszcza, robi jak najbardziej intuicyjnie. Byłem nawet na takiej konferencji Kansei Interfejs Użytkownika, gdzie właśnie była mowa wyłącznie o projektowaniu interfejsów użytkownika. To jest problem aktualny i ważny.

Pozdrawiam, Robbo

Reply to
Robbo

Forma też jest ważna - uwielbiam programy nadawane w HD.

-> pl.soc.polityka

Pan Robert_J napisał:

On nie może "po prostu ściemniać". Przecież napisał, że aby to zrobić, trzeba wejść głęboko w menu i tam dobrać się do regulacji jasności.

Reply to
Jarosław Sokołowski