samostartujący laptop

moze ktos wie który laptop ma opcję samoczynnego startu po powrocie zas
ilania -sprawdzałem jakies trzy które mam pod ręką to co najwyżej
 jest WakeonLan.
Jak sie rozwiązuje te sprawy w serwerach?

b.

Re: samostartujący laptop

Tu niestety nie pomogę.

Sposób zachowania się serwera po utracie zasilania jest na ogół
konfigurowalny (np. w BIOS).

      k.
Re: samostartujący laptop
zasilania -sprawdzałem jakies trzy które mam pod ręką to co najwyżej jest
WakeonLan.

Żaden znany mi laptop takiej funkcji nie ma bo jest to w podstawowym
zastosowaniu laptopa bez sensu, laptop to nie serwer (powiedział ten co
sam używa laptopa do tego celu).
Jak już to podlutuj przekaźnik do guzika power żeby klapnął po starcie
zasilacza :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Mój hp dv6529em ma pilota. Boziu co za bajer. Uwaga! tadam można nim
odpalić zamkniętego laptopa w szafce pod tv, za szybą, tam gdzie kiedyś
zwykle stało video tadam :)

http://tinyurl.com/ahf46fg

Nie trzeba rwać obudowy laptopa tylko ew zasilacz 3v do pilota dorobić
i styki lub przekaźnik z budzika wyprowadzić.

--
Piter

Re: samostartujący laptop

Wątpię - laptop zasadniczo ma zawsze zasilanie (bateryjne) i jak mu się
zapas kończy to powinien się wyłączyć. Jeszcze w żadnym takiej opcji nie
widziałem.

Może coś pokombinuj z "wake on lan", jeśli masz taką opcję.

Ustawia odpowiednią opcję w BIOS. W profesjonalnych serwerach instaluje
się solidnie gwarantowane zasilanie (UPS, automatycznie uruchamiany
agregat i sygnał do obsługi, żeby mieli paliwo pod ręką).

PS: zawijaj wiersze, lamerze (skoro grzeczniej nie rozumiesz)

Re: samostartujący laptop
W dniu 2013-01-11 08:38, Andrzej Lawa pisze:
 > Może coś pokombinuj z "wake on lan", jeśli masz taką opcję.

Może się okazać że WoL zadziała tylko z trybu uśpienia, nie całkowitego
wyłączenia czy hibernacji.

Michał

Re: samostartujący laptop

Dlatego trzeba sprawdzić :)