same problemy - Page 2

Re: same problemy
In the darkest hour on Wed, 23 May 2012 16:54:04 +0200,

Uważasz, że trzeba koniecznie być w PO żeby pomagać lub nie
nieudacznikom?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
[ 11:02:10 user up 13178 days, 22:57,  1 user, load average: 0.36, 0.10, 0.93 ]

Re: same problemy

nie kontynuujmy tej dyskusji.

Re: same problemy
Hello Artur,

Nie dokarmiaj, proszę - niech zdycha.

 RoMan
Re: same problemy
http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-jack-zamkniete-_25-mm-i-_35-mm-firmy-lumberg/ramka_748_PL_pelny.html

dzięki, kupiłem i jednak widze, że to zły pomysł, chcę podłączyć zwykły
kabel dwużyłowy... myślałem, o wtyku minijack, ale to zły pomysł... po
polutowaniu widać, że we wtyku minijack bardzo łatwo o zwarcie listków, a do
tego nie sposób zacisnąć kabla, żeby nie wyłaził... może Ktoś ma jakiś inny
pomysł jak zrobić podłączenie przez obudowę dwużyłowego kabla? chodzi o to,
że ten minijack raczej by się sam nie wysunął...

wiem, że lameriada, ale problem jest istotny...

Site Timeline