SAM9-L9260 nandflash i BBT (bad block table)

Witam.

Na płytce Olimex'a SAM9-L9260 po uruchomieniu programatora SAM-BA przez
przypadek uruchomiłem polecenie
"Scrub NandFlash"
co powoduje wykasowanie całej pamięci flash razem z "bad block table"
które jest ustawiane podobno przez producenta.

Od tego momentu nie mogę uruchomić żadnego sensownego programu, bo
wywala błąd przy kopiowaniu z nand do ram.
Daje się wgrać tylko bootloadera (u-boot 1.3.4)

Gdzieś widziałem na sieci polecenie dla u-boota "nand createbbt" ale
tego polecenia nie ma w oficjalnym u-boot a łatki na źródła ani binarki
nie znalazłem.

Czy jest jakiś sposób na odbudowanie tego BBT lub jakieś obejście
uszkodzonych bloków,
czy muszę wymienić kość pamięci?

Mariusz.

---
Kto pyta jest głupcem przez 5 minut, kto nie pyta jest głupcem przez
całe życie

Site Timeline