S7 i analizator stanów logicznych

Witam.

Mam jedo pytanko:
Czy istnieje pod S7 narzędzie w stylu analizatora logicznego, który
umożliwiałby wyświetlenie w formie wykresu (oscylogram) kilkunastu
(domniemam 16) stanów logicznych PLC (I, Q, F, ect...) jednocześnie na
końcu każdego cyklu (OB1) w sposób "realtime" ?

W czasach dominacji S5 sam sobie stworzyłem taki program, no i...
przyzwyczaiłem sie do takiego spojrzenia na to, co sie w PLC dzieje.
Niejednokrotnie cholernie ułatwia analizę. Dzisiaj nie chce mi sie już
pisać dla S7. Może ktoś już to sworzył ???

Pozdrawiam
ELP

Re: S7 i analizator stanów logicznych

Za pieniądze? Oczywiście.
PLC Analyzer.

Pozdrawiam,
Szymon

Re: S7 i analizator stanów logicznych
PlC Analyzer nie umoBF%liwia pracy realtime.
Dla S7 jest program WinPLC Analyzer firmy MHJ
  http://www.mhj-software.com/de /

Ja uBF%ywaB3%em starszej wersji tego programu (PLC Agent).
MiaB3%a moBF%liwoB6%E6 wyboru precyzji (trzy poziomy).
ByB3%a trochEA% upierdliwa, bo aby mieE6% wykresy z dokB3%adnoB6%ciB1% do=
 cyklu
trzeba byB3%o wgraE6% do sterownika ich bloki i z tym bywaB3%y problemy, =

poniewaBF% czasami nazwy powtarzaB3%y siEA% i trzeba byB3%o robiE6% zmian=
y w20%
programie.
OgF3%lnie dokB3%adnoB6%E6 tych programF3%w zaleBF%y od tego ile czasu da=
sz na
transmisje i ile zmiennych podglB1%dasz.

Pozdrawiam
   Andrzej

Re: S7 i analizator stanów logicznych

Mówimy o tym samym z Autem?

Dla S7 jest program WinPLC Analyzer firmy MHJ
  http://www.mhj-software.com/de /

Ja używałem starszej wersji tego programu (PLC Agent).
Miała możliwość wyboru precyzji (trzy poziomy).
Była trochę upierdliwa, bo aby mieć wykresy z dokładnością do cyklu
trzeba było wgrać do sterownika ich bloki i z tym bywały problemy,
ponieważ czasami nazwy powtarzały się i trzeba było robić zmiany w
programie.
Ogólnie dokładność tych programów zależy od tego ile czasu dasz na
transmisje i ile zmiennych podglądasz.

PLC Analyzer tez modyfikuje OB1 i dodaje swoje funkcje.

Pozdrawiam
   Andrzej

Site Timeline