S-Video 9 PIN

Ostatnio kupiłem kartę telewizyjną, która miałą dodatkowe wejście na podłączenie np. kamery. Problem polega na tym że to wejście to S-Video z 9-ma pinami. Szukałem na allegro i były kiedyś takie przejściówki z tym modelem wyjścia tylko problem polega na tym iż traktowane były one jako WYJŚCIA, i nikt nie dawał mi gwarancji że będzie działała. Może ktoś wykonać dla mnie taką przejściówkę powiedzmy na EURO albo componenta.

Reply to
Dziobson

Szklana kula mówi, że Twoja karta jest produkcji firmy unimor,

a to wejście to tylko atrapa.

Tak poza tym, to karta nie istnieje. W przeciwnym razie zapodałbyś dokładne zdjęcie okolic gniazda oraz kilka drobnych, ale jakże niezbędnych informacji.

Reply to
Darek

źle odczytałeś, wyraźnie mówi, że Unitra WZT

A przede wszystkim zdjęcie "twarzy" gniazda, bo 9 pinowych to jest kilka kształtów. A w ogóle, to pewnie znajdziesz tutaj: