s-vhs

dostałem dziś ciekawego maila, podobno w "nowych" telewizorach trzeba
podpinać rezystor 300 om do sygnału chrominancji aby uzyskac lepszy obraz
(konkretnie z 8-bitowych starych kompterów)... prawda to?

Re: s-vhs

300*8=2 400 posłów.
Pasuje?

Re: s-vhs

weź wyjaśnij swój POwski żart, bo moje POIQ nie wystarcza...

Re: s-vhs
To nie jest żart. Profesor Binienda tak właśnie podłączył i w 91 na 100
symulacjach w Atari XL Flight Simulator wychodzi, że skrzydło tnie
brzozy jak papier.

Re: s-vhs
chłopaki, ale ja nie jestem z PO...

Re: s-vhs

Może nie powinienem, ale już szlag mnie powoli trafia...

1) Jaki model użył Binienda do symulacji ? Miał może dokumentację
samolotu (techniczną oczywiście) ? Dostał od ruskich model 3D ? Zrobił
sam w oparciu o dokumentację ?

Odp. Sam napisał, że model jest zrobiony w oparciu o... rysunki z
instrukcji użytkowania samolotu. Nie wiadomo - śmiać się, czy płakać,
czy tłuc łbem o brzozę...

2) Jakie parametry uwzględnił sobie w tej symulacji ?

Odp. A cholera że wie - na pewno olał chociażby siłę nośną - wystarczy
popatrzeć - skrzydła tego pożal się Boże "modelu" są idealnie proste.
Nie ma śladu po kilkutonowej sile wyginającej (a w razie potrzeby
rozrywającej) konstrukcję skrzydła do góry, co każdy może obejrzeć na
dowolnym filmiku pokazującym od frontu np. lądujący samolot.

Jednym słowem - taką "symulację" można sobie przeprowadzić w domu (nawet
na tym samym sofcie), i udowodnić dowolną opcję...
No ale - kto z widzów na "pokazach" ma świadomość takich "detali" ?
I kogo w ogóle to obchodzi, oprócz udowadniania sobie nawzajem
"zabójstwa największego wodza w historii" ?

Zęby zaczynają boleć od tej ignorancji...

Re: s-vhs
ciekawe co by się działo jakby wykitował tusk z gronkiewicz... jak tam już
głosowaliści za tą starą?

Re: s-vhs
Nie, za tym starym małym.

Re: s-vhs