RTL818x SDK

bawił się tu Ktoś może SDK dla SoC RTL8186?
skąd czerpać dokumentację, zwłaszcza drivera WLAN?

P.S.
nowa książka: http://www.btc.pl/index.php?ukey=product&productID18%4248
ciekawe czy standard, czy może coś wartościowego, cena z kosmosu.

Re: RTL818x SDK

Google zdechlo ?

http://www.linux-mips.org/wiki/Realtek_SOC

Ten uklad jest tak stary ze na jego temat powstaly tony dokumkentacji i
softu.

Re: RTL818x SDK

coś Ci się chyba pomyliło, żadnej dokumentacji nie ma, jest jakiś lewy soft
który zresztą nie działa...

Re: RTL818x SDK

Wybacz ale lewy to ty chyba miales miec na imie, bez urazy ale najpierw
sie zdecyduj jaki to realtek bo 8181 i 8186 to inna bajka i troche inne
SDK.  Dokumentacji jest w qrwe bo to MIPS z naklejka Realtek.  Wystarczy
zerknac na Openwrt o reszcie nie wspomne.

Re: RTL818x SDK[OT]
Chciałbym tylko Cię poinformować, że znowu wyszedłeś na łajzę, która z
googli nie potrafi skorzystać. ;)

Obraziłeś sporo developerów. Dlaczego?

Re: RTL818x SDK[OT]

Dupaloverzy nie placa mi za reklame wiec dlaczego mam podawac linki do
ich prac. A pierwszy lepszy z brzegu appro to nawet chyba slepy potrafi
znalezc.

Re: RTL818x SDK
Szkoda czasu na karmienie trola kretyna.

Re: RTL818x SDK

Napisales o sobie  ?

Re: RTL818x SDK

Tak miales miec na imie ? Kretyn ?

http://approsoftware.com/download /

Re: RTL818x SDK

wal się cioto

to już nawet zabawne nie jest...

Re: RTL818x SDK

sory, źle wkleiłem, wal się cioto!

Re: RTL818x SDK
wykrakałem, pojawiła się oferta pracy dla embedded specnaz...

Site Timeline