RS - jak to z nimi jest ?

No dobra, złamałem się i postanowiłem zamówić kabelek w RS. Ale chciałem ich o coś zapytać - no za cholerę nie można się do nich dodzwonić. To standard u nich ?

Jakie macie ogólne opinie o RS ?

Reply to
sundayman

W dniu 2012-05-31 13:00, sundayman pisze:

Można się dodzwonić. Ale nie mają silnego przedstawicielstwa w Polsce. Sprawę faktur to chyba im prowadzi jakaś firma księgowa. Co do jakości dostaw to nie mam zastrzeżeń. Koszt przesyłki chyba 22 zł za zamówienie. Z tym że przy większym zamówieniu towar będzie ci przychodził przez 2-3 dni w kilku paczkach bo wędruje z różnych magazynów. Na końcu przyjdzie faktura z terminem płatności 30 dni. Ceny dobre - czasami znacznie taniej niż w TME czy Farnell, a czasami drożej. Trochę niewygodna wyszukiwarka produktów, ale da radę znaleźć to co trzeba. Raz im się zdarzyło że przetwornice dc/dc do druku były źle zapakowane i w transporcie ułamały się nóżki. Zrobiłem zdjęcie i wysłałem je mailem - po rozmowie telefonicznej z polskim oddziałem. Dostałem nowe bez problemu.

Reply to
Mario

W dniu czwartek, 31 maja 2012 13:00:05 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

Tutaj jest przedstawicielstwo w Polsce i nie ma problemu z zamówieniami:

pytajacy

Reply to
pytajacy

W dniu 2012-05-31 17:53, sundayman pisze:

Ja zamawiam przez

od kiedy działa RS Components Sp. z o.o.. Wydaje mi się ze tak jest szybciej niż przez Euroimpex.

Reply to
Mario