RS Components cd...

Skąd wysyłane są przesyłki z RS Components ?
Ba tak - zamówiłem wczoraj, dostałem też wczoraj ok. 17.00 potwierdzenie
zamówienia, ale jak na razie nie mam potwierdzenia wysyłki. Co oni, też
świętują nie daj Boże dziś ?

Re: RS Components cd...

A ty myslisz ze polska to jedyny katolicki region w europie ?

Re: RS Components cd...

No , aż tak, to chyba jedyny. Kuśwa no, bogate społeczeństwo mamy, co
chwila "święto", "długi weekend" ... itp.

Re: RS Components cd...
No tak, jeśli to jest z  Bad Hersfeld, chyba tam mają centrum
dystrybucji, to oczywiście niemieckie katole też mają święto...
No dramat.

Re: RS Components cd...

Bawaria najbogatszy katolicki Land w Niemach tez maja dzisiaj wolne !
Tak swoja droga kominy w Dachau dalej stoja gotowe do przyjecia rzeszy
darmowych niewolnikow z calej europy.
Pozdrowienia dla elektrykow z monachium.

Re: RS Components cd...

Przy całym dzisiejszym Outsoucingu mogą być wszędzie:

Cut to Manmeet on the phone with a customer, giving him the confirmation
number to his order or something. He looks both competent and confident.]

Manmeet: That's 2, 5, 6, K as in Krishna, P as in Punjabi, R as in Ramayana.

Male Caller: Where am I calling? [Manmeets face falls.] Is this India?

Manmeet: [nervously] No.

Male Caller: [angrily] Am I calling FREAKING India to get a mug that says
"America is #1"?!

Manmeet: [frantically, as Todd and Manager watch] No! We're in Detroit—city
of motors and black people!

[The caller hangs up and Todd makes a pained face.]

:)
Pozdr. TC

Site Timeline