rozkodowanie układu dss

mam taki scalak, nie wiem co to może być, prawdopodobnie syntezer DDS, na
scalaku pisze z góry symbol Analog Devices,  D, poniżej JB, a z drugiej
strony 0619 a poniżej 8707... HELP!

Re: rozkodowanie układu dss
W ramach dnia dobroci: ad9833

--
butek
Re: rozkodowanie układu dss

dzięki, ale na pewno?

Re: rozkodowanie układu dss

Gdybyś napisał ile ma pinów i jaka obudowa, to zwiększyłbyś szanse na
poprawną odpowiedź.

Re: rozkodowanie układu dss

nie wiem, wklejam fotos: http://e-serwis.org/smietnik/DDS.JPG
obudowa bardzo, bardzo mała...

Re: rozkodowanie układu dss

Ja mam z symbolami D 68 a istnieje tylko w MSOP10.

Re: rozkodowanie układu dss
Ale Ty masz *BRMZ lub *WBRMZ, zaś identyfikator ma *BRM dla którego
branding to "D JB" właśnie :)

--
butek