rozkodowanie układu dss

mam taki scalak, nie wiem co to może być, prawdopodobnie syntezer DDS, na scalaku pisze z góry symbol Analog Devices, D, poniżej JB, a z drugiej strony 0619 a poniżej 8707... HELP!

Reply to
identyfikator: 20040501

W ramach dnia dobroci: ad9833

Reply to
Butek

dzięki, ale na pewno?

Reply to
identyfikator: 20040501

Gdybyś napisał ile ma pinów i jaka obudowa, to zwiększyłbyś szanse na poprawną odpowiedź.

Reply to
Mario

W dniu 2012-08-05 16:16, Butek pisze:

Ja mam z symbolami D 68 a istnieje tylko w MSOP10.

Reply to
Mario

nie wiem, wklejam fotos:

bardzo, bardzo mała...

Reply to
identyfikator: 20040501

W dniu 05.08.2012 19:18, Mario pisze:

Ale Ty masz *BRMZ lub *WBRMZ, zaś identyfikator ma *BRM dla którego branding to "D JB" właśnie :)

Reply to
Butek