Rozjechany obraz na TV LCD

Cześć. Być może spotkała też Was taka niespodzianka i możecie mi to wytłumaczyć. Otóż, oglądałem film na stacjonarnym odtwarzaczu. Film w formacie avi. Po jakimś czasie cos dziwnego zrobiło sie z obrazem. co druga linia była przesunięta. Wyglądało to tak jakby linie parzyste przesunęły się w jedną stronę a nieparzyste w drugą. Myślałem że zawiesił się odtwarzacz (LG). Po zatrzymaniu przełącza się on na swój tuner TV i obraz był też zepsuty. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu było OK ale po chili zrobiło sie to samo. Tym razem nic nir robiłem z odtwarzaczem ale przełączyłem TV na inne źródło sygnału a następnie z powrotem na odtwarzacz. Sygnał idzie poprzez złącze EURO - SCART. I co dziwne wróciło do normy. Co sie mogło stać, bo wyglądało no to jakby TV ni zsynchronizował sie z sygnałem. TV to LCD.

Znacie jakieś wytłumaczenie tego?

Reply to
slawek7