Rozjechało mi dzisiaj kota :-((( - Page 2

Re: Rozjechało mi dzisi aj kota :-(((

Co dwie głowy to nie jedna! ;-)

Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
już nawet koty zmutowały od tych wybuchów nuklearnych, kiedyś nikt by nawet
nie pomyślał, że kot da się rozjechać...

Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((

Znajomy miał kilku indywidualistów. Zainstalował elektrycznego pastucha.
Było skuteczne do czasu, kiedy bestyje wymyśliły, że gałąź drzewa przechodzi
na murem ;)

Re: Rozjechało mi dzisi aj kota :-(((
On Mon, 30 Jan 2012 21:49:21 +0000 (UTC), " MH"

Szczerze - rozumiem ból ale daj se spokój, koty są zdolne i obawiam
się że ta obroża indukcyjna to może zadziała na psa bo on nie skacze
;) U nas jeden bezoki chodzi jak pies na spacery, druga niedotykalska
ale poluje na myszy, trzecia znika na całe dnie, a czwarta tylko
leżakuje. Oczywiście wszystkie wchodzą w miejsca niemożliwe ;) tak
więc szybciej ty nadziejesz się na ,,nieszkodliwą'' barierę niż ten
kot. A kota co się sam powiesił w oknie bo chciał wyskoczyć z bloku
też widziałem ... więc uważaj - nie przekombinujm, bo narobisz więcej
szkody.
--
Grzegorz Krukowski

Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(( (

Obawiam się, że tak się nie uda - zawsze jakoś się wymknie, jeśli będzie
chciał.

Lepszym wyjściem może być sterylizacja, która nieco go uspokoi (ale to
NTG) i np. fotoradar lub jego atrapa (ludzie się straszliwie śpieszą,
często zagadani przez telefon trzymany w ręku... skrajne przypadki to ci
porypani tirowcy jedzący zupki podczas zapierdalania stówą przez boczne
drogi).

Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
Wspolczuje :(

Ale lepiej dac gestszy plot i to jak w obozie - zagiety do srodka, kot przez
zwykla siatke przelazi jak czlowiek wkladajac lapki w oczka. Ja tam swoje koty
trzymam w domu i nie maja mi chyba zbyt tego za zle. Nie nauczysz to nie bedzie
go az tak do tego swiata ciagnac, sterylizacja oczywiscie. Trzymam w domu bo:
samochody, glupie psy no i ludzie. Spia sobie slodko na grzejniku (blokujac go
w 100% heh) i chyba nie chcialby marznac na dworze. Kiedys mialem kota ktory
musial lekko dostac od samochodu bo bal sie ich niesamowicie. Wszystko zalezy
od egzemplarza jeden odwazny, inny bedzie siedzial w domu i bal sie kazdego
halasu z zewnatrz. Pochowaj kotka gleboko i przygarnij nastepnego.

Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
Koty nie lubią przedmiotów które dmuchają.
Weź odcinek węża ogrodowego, nadziurkuj i podłącz do kompresora.
Kot się wystraszy i zapamięta.
Później już nie trzeba dmuchać. Wystarczy rozłożyć.

Kiedyś otoczyłem kota wężem od odkurzacza.
Najpierw się najeżył, namyślał się co robić,  a po jakimś czasie wyskoczył
pionowo w górę.

Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
Rozwinę pomysł, aby był związany z tematem grupy :

Poziurkowany wąż ogrodowy rozwinięty  wzdłuż ogrodzenia zasilany wodą,
sterowany elektrozaworem, wyzwalanym np barierą laserową.
A jeżeli nie laserem to innym czujnikiem mechanicznym.

Kot nie przejdzie, a dodatkowo żywopłot podleje.

Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(( (
No, zwłaszcza przy -20C...

Site Timeline