Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

http://allegro.pl/rozdzielacz-zapalniczki-gniazdo-3w1-2xusb-lights-
i6578239270.html

http://allegro.pl/i6578239270.html

Chodzi o to ze chce na stale przymocowac w aucie i zastanawiam sie czy

--
Pozdrawia... Budzik

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Masz na mysli identycznie wygladajace, jak na zdjeciu ? Jest szansa,
ze z jednej fabryki pochodza.

Bo w ogolnosci - moga sie roznic, i wcale niekoniecznie filtrami.

W dwoch mi sie kabelek polamal, wtyczka bywa z bocznym
doprowadzeniem - co czasem utrudnia,
te wtyczki maja metalowa nakretke - odkrecila mi sie kiedys, wpadla w
gniazdo, zwarcie zrobila ... i gdzie ja bezpiecznik znajde :-)

Gniazda moga byc dobrze wyprofilowane, albo beda wtyczki wypadaly,
USB moze miec 1A, albo tylko napisane 1A, moze miec zwarte linie
danych, co sygnalizuje telefonowi mocna ladowarke, albo nie miec - i
telefon sie rozladowuje, bo nie chce komputera przeciazyc.

Przemyslales mocowanie ?
Tu moze byc problem z dostepem do jednego USB.

Ciekawe jakie to ma wylaczniki i jaki prad wytrzymuja ... no ale
powiedzmy, ze nie trzeba do tego pompki ani grzalki podlaczac :-)

J.

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Nie, o takie rzeczy mi nie chodzi.
A w kazdym razie nie sa to dla mnie priorytety.

plusy i minusy z 12V bez zadnej ingerencji, czy w jednych moga byc filtry

--
Pozdrawia... Budzik

Henry Louis Mencken

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Raczej w zadnym filtrow nie ma.

Ale ... spytaj sie jak mocno przetwornica do USB halasuje.

J.

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

I sieje.

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

auto spalone przez jakis szpej wetkniety w gniazdo zapalniczki.

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Pozdrawia... Budzik

Paulo Coelho

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

niej.

--
Pozdr
Janusz

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

--
[ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

;)

--

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe

Dzieki wszystkim za odpowiedzi.

http://allegro.pl/i6602272849.html

http://allegro.pl/brumm-bialy-rozdzielacz-zapalniczki-3-wyjscia-u-
i6602272849.html

--
Pozdrawia... Budzik

H. Jackson Brown, Jr.

Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
W dniu 2017-09-14 o 13:47, Budzik pisze:

100% :)

--

[...]

OK, rozumiem, poszukam.

--