Reply to
Piotr Wyderski

Może kupione bez obudowy będzie tańsze, lub obudowę z ABS wyrzucić ;-)

Włodek

Idealne trafienie, bardzo dziękuję!

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

On 2014-08-04 15:55, Włodzimierz Wojtiuk wrote: (ciap)

Ups, to ni3e jest dokładnie to o co pytasz, ale kierunek poszukiwań wskazałem ;-)

Włodek

Dlaczego? Obrazki przykładowych instalacji na podanej przez Ciebie stronie na pierwszy rzut oka pokrywają się z moimi potrzebami.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Musisz sam zweryfikować, za gorąco jest ;-)

Włodek

Ma tylko jedną drobną wadę: tego się po ludzku kupić nie da. ;-(

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

A pytałeś w ich sklepie firmowym?

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

Kliknąłem na "Zapytaj o produkt", ale jak dotąd odpowiedzią jest milczenie. O sklepie firmowym nic mi nie było wiadomo, ale faktycznie mają jakąś stronę o designie sprzed 20 lat. :-)

Na stronie w ofercie nie mają, więc zadzwoniłem: "O, to jest nowość, nie mamy nawet w ofercie. Być może uda mi się je dla pana zdobyć, oddzwonię".

Po przejrzeniu oferty sklepów antenowych wygląda na to, że jest to jedyny taki produkt na rynku... :-/ To sobie wymyśliłem instalację -- przypomina mi to perypetie z kupowaniem AluPEXa

32 mm we Wrocławiu. :->

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

A tutaj pytałeś:

pytajacy

Reply to
pytajacy

Oczywiście, nie mają niczego zbliżonego. Włodzimierz mi narobił apetytu -- urządzonko robi dokładnie to, czego potrzebuję.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Dzięki za namiary: udało się "załatwić" jedną sztukę pomimo nieobecności w ofercie! :->

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lrqe4u$gbe$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

A patrzyles tu

Mozna tez zajrzec do realnego sklepu.

Wysłałem im link i spytałem, czy mają coś podobnego. Odpowiedzieli, że nie mają.

W realnych sklepach nic nie ma. Już dawno przestałem zaglądać. Zwłaszcza interesujące były "hurtownie budowlane" przy Strzegomskiej

-- zacząłem nawet podejrzewać, że to jakieś pralnie brudnych pieniędzy, bo to niemożliwe, by sklep, w którym NIC ciekawego nie ma nie bankrutował przez tyle lat. No ale ostatnio wreszcie zbankrutowały... :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Ja mam takie same wrazenie jak widze tych "jubilerow" w galeriach handlowych. Setki zegarkow na wystawie ... a kupujacych malo widac.. Podobnie np sklepiki z serii fotojoker. Tam co prawda troche ludzi przychodzi, ale czy wystawa aparatow jest uzasadniona ?

Akurat oni sklep maja, zgodnie z linkiem

troche towaru tam jest.

Oni rekompensują sobie liczbę kupujących ceną. Przyjdzie dwóch dziennie i wychodzą na zero, trzeci to już czysty zysk.

Mnie chodziło o te przy Nowodworskiej, koło zjazdu z Gądowianki. Gips budowlany i farbę Śnieżka mieli, ale zapytaj o bardziej nietypową rurę albo o stalowy kątownik... :-> Chyba wykończyła ich Castorama przy Granicznej -- cóż, płakać z tego powodu nie będę...

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski