Router bezprzewodowy z modemem ADSL do Neostrady

Szukam kombajnu sieciowego który dałby mi w jednym pudełku
bezprzewodowy router wi-fi (najchętniej N, ale G też będzie fajnie)
plus modem ADSL do Neostrady. Fajnie gdyby miał też DynDNS.
Musi mieć więcej niż jeden port LAN, najchętniej nie więcej niż 4.

Co możecie polecić?

W USA kupiłbym D-Link DSL-2640B za $80 ale nie wiem czy
polski ADSL (Neostrada) hula w tym samym standardzie co
ten amerykański... Ktoś się może orientuje czy to jest to samo?

I na koniec jeszcze jedno pytanie:
Czy są już takie urządzenia jak wyżej z dodatkowym serwerem
drukarki-plujki po USB? Wiem, że teraz już domagam się cudu... ;-)

Site Timeline