Robota dla inżyniera elektronika

Jak to z tym u nas wygląda, to wiadomo. Raz, że tej roboty nie ma, a
dwa jeżeli już jest to wiadomo za ile.
Tymczasyme u Brytoli:

http://www.fpgacentral.com/jobs/uk

Re: Robota dla inżyniera elektronika

No i czemu ty sie dziwisz pol rynku pracy w UK to zlecenia z USA . A u
nas ? Co by nie wspominac o tym ze do niedawna UK to bylo imperium z
podlegla polowa swiata, nie ma skali porownania do kraju kartoflem
pachnacym i wielkim elektrykiem ktory nie przeczytal nigdy ani jednej
ksiazki orwella.

Re: Robota dla inżyniera elektronika
W dniu środa, 27 lutego 2013 12:44:44 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel na
pisał:

Tutaj tez jest troche ogloszen:
http://www.eeweb.com/jobs/browse/europe
http://jobs.electronicsweekly.com/

Jest małe ale - tam języka polskiego nie używają...

Re: Robota dla inżyniera elektronika

Taki facet przynosi ogromne zyski swoją pracą
potem to lata, widzi w nocy, samo celuje i strzela ;)

--
Piter

Re: Robota dla inżyniera elektronika

I jeszcze podają orientacyjne zarobki roczne.

Re: Robota dla inżyniera elektronika

W kazdym cywilizowanych kraju przy ofercie jest proponowana płaca.

To tylko u nas jasnie pan zaplaci cos na koniec miesiaca jak bedzie mial
dobry humor.  czesto ten pan w dziecinstwie srał za stodołą dzis nosi
głowe wyzej chmur.
.

[...]

Niby na czym ma polegać to "małe ale"? Bez znajomości j. angielskiego
nie wyobrażam sobie pracy w tym zawodzie gdziekolwiek. Również w pl.

Re: Robota dla inżyniera elektronika
podejrzewam, że niedługo zacznie się straszenie "motłochu" przez
"platformowe elity", że skoro w polsce nie ma pracy, to "frajerzy" mają
(rozkaz) pojąć pracę za granicą... pisałem już o tym na dyskusjach...

Re: Robota dla inżyniera elektronika

Oni caly czas licza na to ze ten motłoch zjedzie do ojczyzny i wyda
tutaj te ciezko uciułane pieniazki. Juz wdrozyli program zakladania
malych fimr ktore pozniej wydoja z kasiory.

Re: Robota dla inżyniera elektronika

no popatrz, a na mojego posta o pracy we Wrocławiu odzew chętnych był zerowy

tak? za ile?

@

Re: Robota dla inżyniera elektronika
zerowy

Widocznie wszyscy piszący na grupę siedzą na wyspach, albo zarabiają
według tych standardów.

No chyba nie 50 tys ? rocznie.

Re: Robota dla inżyniera elektronika
Pewnie dlatego, że ogłoszenie było mało poważne, tzn. brak w nim było
tak podstawowej informacji jak widełki płacowe i jakiegoś przybliżonego
job description.

Re: Robota dla inżyniera elektronika

wszystko bylo dostepne na priv ...

@

On 2013-02-28 22:26, Artur Miller wrote:
[.....]
No i co z tego? Przecież to nie zmienia faktu, że ogłoszenie było mało
poważnie. Informacje które wymieniłem są jednak dosyć istotne i jeśli
potencjalny pracodawca robi z nich tajemnicę to odpowiadanie na takie
ogłoszenie najprawdopodobniej jest EV- (straci się tylko czas). EOT

BTW. Usenet to nie gazeta, tutaj nie płaci się od słowa.

Re: Robota dla inżyniera elektronika

Zawsze się zastanawiałem o co chodzi w tych rekrutacjach, ogłoszeniach i
lamentach o braku pracowników?
Nie raz słyszałem o absolwentach elektroniki, informatyki, telekomunikacji,
po najlepszych uczelniach co to cały rok latali po całym kraju po rozmowach
kwalifikacyjnych i roboty nie mogli znaleźć. Czy ktoś myśli że ci ludzie
będą szukać pracy latami?
Jakoś nie przypominam sobie żeby pracodawcy kiedykolwiek oddzwaniali, czy
narzekali na brak pracowników a zawsze chwalili się ile to civuw mu
przysłali i on teraz nie może się zdecydować kogo wybrać:)
Co roku tysiące ludzi kończy uczelnie i pracodawcy nie mogą znaleźć
pracowników?
Po co ich się kształci, żeby zasilali zagraniczne urzędy pracy gdzie
przyjmują ich z otwartymi ramionami?

Re: Robota dla inżyniera elektronika

Równie dobrze ktoś zainteresowany mógłby się spodziewać, że po
kurtuazyjnej wymianie maili zostanie zaproszony na rozmowę.
A tam będzie robić z siebie głupa opowiadając jak bardzo lubi podejmować
ambitne zadania i co jest jego największą wadą. Musząc się pilnować,
żeby do końca rozmowy nie zapytać ile oferują, aby nie popełnić faux
pax. Widocznie wśród czytających nie było nikogo aż tak zdesperowanego.
Potrzebujecie fachowca i jesteście gotowi sensownie mu zapłacić, to
podajcie w ogłoszeniu widełki lub zatrudnijcie firmę headhunterską.
Chcecie zaoszczędzić, to wywieście ogłoszenie pod dziekanatem.

Re: Robota dla inżyniera elektronika

Takie tam znalezione w necie:
http://kwejk.pl/obrazek/1687738/pensja.html

Re: Robota dla inżyniera elektronika

Mario WszystkoLepiejWiedzący ... a wystarczyło przeczytac wątek, zeby nie
łapać się na ulubione powiedzenie Forresta Gumpa ...

EOT

@

Re: Robota dla inżyniera elektronika
żeby

Czytałem wątek i nie dowiedziałem się nic o warunkach płacowych. Nie
twierdzę jak by było tylko jakie odczucia miąłby ktoś potencjalnie
zainteresowany. A ty z kolei zabawny jesteś z tym zdziwieniem, że w
dobie kryzysu, przy takim  bezrobociu nie było chętnych. Po prostu tak
przedstawiona oferta była niepoważna.