Rigol na golasa !

Nie moglem sie powstrzymac i go rozebralem !

Jak wyglada Cina made sami zobaczcie uwaga 8MB maja zdjatka spakowane rarem

::
Grzegorz Stańczyk

:: pisze:

Ponoć tańsze Agilenty to tak na prawdę Rigole ze zmienioną naklejką/obudową.

Reply to
Filip Ozimek

:: pisze:

Ponoć tańsze Agilenty to tak na prawdę Rigole ze zmienioną naklejką/obudową.

PS. czy ktoś wie, dlaczego ludzie mają głupi zwyczaj pakowania plików już skompresowanych (jak JPEG)?

Reply to
Filip Ozimek

I to najlepiej czymś płatnym ;)

Mirek.

Reply to
Mirek

Ale można rozpakować darmowym 7-zip.

Reply to
Mario

Filip Ozimek pisze:

Reply to
Mario

Filip Ozimek pisze:

Sensownych przyczyn może być wiele. Np żeby mieć jeden plik zamiast wielu. Przydaje się np gdy musisz webmailem wysłać wiele plików i musisz dodawać je pojedynczo do maila. A kiedyś klient zażyczył sobie żeby mu wysłać zdjęcia zzipowane bo z Lotusa nie może zdjęć zapisać na dysk a załączniki .zip może. Klient nasz Pan.

Reply to
Mario
[...]

A kto wie, co za idiota od Owona wymyslił eksport 16-kolorowego ekraniku 640x480 jako 24-bitowego .bmp zajmującego prawie 1 MB i wlokącego się z prędkością żółwia po USB?

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Idiota? Na hasło "kolorowy wysietlacz LCD" całe stada dadioamatorów sikają po nogach i żaden inny parametr się już prawie nie liczy. Zresztą ile osób wie, co one wszystkie dokładnie oznaczają... Grunt to trafić w gusta jak największej grupy... Jaki rynek, taki produkt.

Reply to
A. Grodecki

Filip Ozimek napisał(a): [ciap]

mam takie trzy zdjęcia z ekranu, menu takie samo co do pixela, tylko na jednym logo Rigol, na drugim Agilent a na trzecim Iwatsu :-) Może zbieg okoliczności. LeCroy nawet nie kryje że jeden z nowszych modeli robi Iwatsu ze zmienionym logo. Jeden z samplingowych oscyloskopów LeCroya ma gotowy sampler z Picoseconds Pulse Labs a sondy to gotowce z Gigaprobes. Może sami pisali program, ale i to nie wiadomo.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Mario pisze:

a ja zawsze myslalem, ze do tego tar słuzy...

pozdrawiam, Marek Hobler

Reply to
Marek Hobler, 'neutrinus

Oscyloskop ? Tu sie kazdy bit liczy, jpg odpada :-)

J.F. napisał(a): [ciap]

nie przesadzaj, obraz z ekranu to i tak jest juz po rasteryzacji. Jak mają być dokładniejsze wartości to się odczytuje zawartość rekordu. Hmm, choć i to czasem nie daje możliwości pozbycia się przymusowej interpolacji :-)

Andrzej kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

J.F. denied rebel lies:

A GIF? 256 kolorów, kompresja bezstratna.

Reply to
MoonWolf

In the darkest hour on Thu, 03 Apr 2008 10:39:21 +0200, MoonWolf snipped-for-privacy@polbox.com screamed:

Wczorajsza technologia. PNG - 8b/24b.

Reply to
Artur M. Piwko

Artur M. Piwko denied rebel lies:

Tyż prowda.

Reply to
MoonWolf

Ale co ma wspólnego jedno z drugim?

Produkt taki sobie. Rewelacji się nie spodziewałem i rewelacji nie ma. Są błędy w założeniach i realizacji ale tego się spodziewałem. Za taką cenę nic mądrzejszego _nowego_ nie znalazłem. A na szarpanie się z używkami w niewiadomym stanie nerwów nie mam. Do uruchamiania przetwornic wystarczy.

Nie przesadzam, jpeg sie do grafiki [w sensie - ostre, kontrastowe obiekty] nie nadaje.

Gif, png, niektore komoresje tiff - swietnie. Ale z kolei uzytkownik malomiekkiego je mniej lubi.

Jasne. Tylko plik z 4-bitowym kolorem jest 6-krotnie mniejszy. Może być nawet BMP.