RGB a YPbPr przez SCART

Jarecki pisze:

Jakość kabli ma naprawdę spore znaczenie. Sam tego niedawno doświadczyłem. Po zmianie kabla, który dostałem z dekoderem polsatu na porządniejszy zniknęły mi z ekranu duszki :) A ten porządniejszy zrobiłem sam z przewodu mikrofonowego :) Tak więc można mieć porządnie i tanio. Kuleje niestety estetyka, ale może da się kupić jakąś taśmę gdzie każda żyła ma swój ekran.. wtedy estetyka tez będzie OK

PZDR Shaman

Reply to
shaman

shaman pisze:

Analogowych tak. Ale w przypadku cyfrowych (HDMI) im tańszy tym lepszy. Bo tańszy. :) Żadne odbicia ani przebarwienia nie mają prawa powstać, w sytuacji ekstremalnej (15m kabla za 10 zł) conajwyżej nie będzie kompletnie nic widać.

Reply to
Adam Dybkowski