RF ID - jednoukladowy czytnik

Czy słyszał ktoś może o jednoukładowych oraz niewymagających dodatkowego
procesora  czytnikach RFID w standardzie unique.

Szukam jakiegoś rozwiązania w postaci układu scalonego gdzie z jednej
strony jest UART a z drugiej antena ( + duperele oczywiście )
Wszystko co znalazłem ma SPI lub gołe dane po demodulacji.

Oczywiście zdaję sobie sprawę że są inne możliwości jak :
- dodanie małego procka microchipa lub innego
- zastosowanie gotowego modułu
- i inne

To co mam do dyspozycji to:
- uart - rx + tx bez możliwości przełączenia w tryb portu I/O
- 3,3V
- trochę miejsca - na jeden scalak + parę drobiazgów

Adam

Re: RF ID - jednoukladowy czytnik

Nie słyszałem o takim scalaku.
Mógłbyś rzucić listą tego "Wszystko co znalazłem".
Za miesiąc może dwa będę szukał, czy HTRC11001T da się zastąpić czymś
mniejszym/tańszym i najlepiej 3V3.
P.G.

Re: RF ID - jednoukladowy czytnik
EM4094
EM4095
EM4294
AT5505

i kilka innych z oferty farnell-a

Adam

Re: RF ID - jednoukladowy czytnik

A czy wiesz może gdzie można kupić np EM4095 w ilościach bardziej
detalicznych? Znalazłem tylko na ebay...

--
pozdrawiam,
B.K.

Re: RF ID - jednoukladowy czytnik

Widziałem tylko cały moduł w tme.
Dla mnie to nie problem więc nie szukałem jeszcze.

Adam

Site Timeline