[req] "cienkie" goldpiny

czy Ktoś może wiedział gdzies w sprzedaży cienkie goldpiny? takie żeby dało
się je włożyć w podstawkę pod scalak...

Re: [req] "cienkie" goldpiny
http://www.tme.eu/html/PL/listwy-z-dwustronnymi-wyprowadzeniami/ramka_1632_PL_pelny.html

?
--
Pozdr
EM

Re: [req] "cienkie" goldpiny
dzięki!

a przy okazji, jak ostatnio zamawiałem elementy w TME to nie mieli
wszystkiego i przysłali mi tylko część, jak to jest u nich z dosyłaniem
pozostałych - wysyłają na swój koszt, czy na mój?

Re: [req] "cienkie" goldpiny

Na swF3%j.

--20%

Re: [req] "cienkie" goldpiny
nie orientujecie się może jaką rezystancję termiczną mają takie radiatorki:
http://allegro.pl/item1049880756_x_radiator_czarny_al_cx_30_h_12_w_35_l_30mm.html
http://allegro.pl/item1055095626_radiator_aluminiowy_profil_a_4240_05_74x50x30mm.html
?

Re: [req] "cienkie" goldpiny
może Ktoś wie, czy wyświetlacz LCD jeszcze przed zainicjowaniem, ale już po
podaniu odpowiednio niskiego napięcia kontrastu, powinien "wyświetlać"
czarne prostokąty w miejscach znaków, czy może dopiero po zainicjownaiu?

Re: [req] "cienkie" goldpiny
wiem

P.S.
Ty też możesz posiąść tę wiedzę, gdy zajrzysz do ds od swojego sterownika.

Re: [req] "cienkie" goldpiny

dobre dobre, datasheet do mojego sterownika ma jedną stronę... nie
znalazłem, pytanie aktualne - ale jak Ktoś nie wie, to niech się nie
udziela...

Re: [req] "cienkie" goldpiny

To może manual potrzebny :P
HD44780 tak mają - przy skrajnej pozycji kontrastu "świeci" połowa
wyświetlacza.

Michał

LCD
Jak ktoś nie umie zadawać pytań to niech się nie udziela...

To nie jest grupa wróżbitów - jak nie napiszesz *JAKI* masz LCD, to nie
dostaniesz odpowiedzi *JAK* on się zachowuje.

Oryginalny HD44780 wyświetla czarny pierwszy wiersz zaraz po włączeniu,
ale klon którego mam już tego nie robi.

Re: LCD
WC1602A0-STYLYHC06 - przejechałem z napięciem V0 od 5V do 0V (a może nawet
mniej), ale czarne prostokąty na wyświetlaczu się nie pojawiły...
wyświetlacz nie jest zainicjalizowany... może uszkodziłem obniżając V0
poniżej 0V?

Re: LCD
Powinny być widoczne po włączeniu.

Teoretycznie jest to możliwe, ale przed stwierdzeniem winy wyświetlacza
sprawdziłbym połączenia - czy nie są pomieszane, nie ma zwarć ani przerw.

Re: [req] "cienkie" goldpiny

sterownika.

Niestety, Kolega ten, mimo zapewnień, z zasady już chyba nie szuka niczego
samodzielnie, lecz rzuca hasła tutaj, bo zawsze ktoś pomoże.

e.

Re: [req] "cienkie" goldpiny

i Ty uważasz, że taka informacja będzie zawarta w datasheecie?

Re: [req] "cienkie" goldpiny

mogłeś po prostu włączyć ten wyświetlacz pod zasilanie i byś się
dowiedział.
BTW, jak dobrze ktoś zauważył, nie raczyłeś zaszczycić nas typem tego
wyświetlacza.

http://rtfm.killfile.pl/#nie_pytaj

e.

Re: [req] "cienkie" goldpiny
a możecie mi jeszcze powiedzieć w którym sklepie mają dużą ofertę płytek
uniwersalnych - ale dwuwarstwowych? coś jak ta:
http://allegro.pl/item1077201176_plytka_uniwersalna_um_02w_28x147mm_wiercona.html
ale dwuwarstwowa?

Site Timeline