[req] bateria 3V do lutowania - Page 2

Re: [req] bateria 3V do lutowania

Normalna cyna z topnikiem w środku. Chyba kalafonie tam pakują, nie
wiem. CR2025/2032

Najwidoczniej nie trafiłem.

Dlatego robię to transformatorową, 3 sekundy i grot mam już prawie czerwony.

Możliwe, ja nie ryzykowałem, bo kolbówkę mam za słabą :)

Re: [req] bateria 3V do lutowania

Hm, akurat CR to chyba wszystkie niklowane.
Musze sprawdzic, ale wstepnie jestem zdziwiony.

Jestes pewien ze to lutownica a nie spawarka :-)

J.

Re: [req] bateria 3V do lutowania

Widzisz :) Zdarza mi sie takie lutować, gdyż mam styczność z laptopami
IBM'a a tam tylko takie dziubki siedzą z kabelkami.

Wg instrukcji nie wolno trzymać włącznika dłużej niż 3 sekundy :)

Ja mam starszy model ale moc ta sama (i diodkę a nie jakąś lampkę :) )
PDF:
http://tnij.org/lutow

W zasadzie zachowuje się to jak spawarka, ogniwa idealnie się tym
wymieniało :)

Re: [req] bateria 3V do lutowania
  Coś takiego??
http://www.seguro.pl/sklep/?zobacz48%63&producent =