Repetytor 'Sferia'.

Potrzebuję zainstalować jakiś wzmacniacz/repetytor sygnału tak, aby w garażu
podziemnym był zasięg sygnału telefonii Sferia (czyli CDMA).
Na rynku dość łatwo mozna znaleźć repetytory GSM, ale jak i czego szukać dla
sygnału telefonii nomadycznej 'Sferia' ?

Re: Repetytor 'Sferia'.

Czy pytałeś operatora?

--
Włodek

Re: Repetytor 'Sferia'.
Jakiś czas temu pytałem, zlewali.

Na rynku (amerykańskim, daleki wschód) jest sporo repetytorów CDMA, ale nie
wiem, czy i który (chodzi o pasmo itp.) by się nadawał do naszej "Sferii".

-----

Re: Repetytor 'Sferia'.

Ja bym zapytał tu
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?news_cat_id35%8&news_id37%49&layout=9&page=text&place=Lead01

Najchetniej pytałbym osobiście, z hasłem na ustach że chcę kupić legalne
urzadzenie

--
Włodek

Site Timeline