Regulator mocy grzania do 4kW

Jeśli chciałeś czegokolwiek to ta informacja powinna ci wystarczyć. W tym przypadku droga od teorii do gotowego schematu jest krótka. Generator np 5Hz ze zmiennym wypełnieniem -> optotriac MOC3041 -> BTA25. Jeśli to za trudne ( czyli nie masz doświadczenia) to lepiej nie bierz się za robienie samodzielne - nawet z gotowca bo to trochę ryzykowne. Można też ew wstawić termostat regulowany od bojlera i sterować temperaturą.

Reply to
Mariusz Dybiec

Pewnie masz rację. Ja tak dałem ale na ogrzewaczui przepływowym pracującym w wodnym ogrzewaniu podłogowym. W tym przypadku to nie miało znaczenia.

Reply to
Mariusz Dybiec