Regulator hydrauliczny Bosch PQI - jak dokładnie działa

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak zachowuje się i jaki jest stan wyjścia
regulatora hydraulicznego opisanego na str. 124 (wg pdf str. 13/48) dokumentu
zawartego pod poniższym linkiem
http://www.boschrexroth.com/country_units/america/united_states/sub_websites/brus_brh_i/en/products_ss/13_bosch_branded_products/03_electronics/a_downloads/AKY013_4_05.pdf
w przypadku gdy:
- wartość zadana przepływu wynosi 0, a ciśnienia > 0
- wartość zadana przepływu > 0; ciśnienie = 0
- wartość zadana przepływu > 0; regulator PID wyłączony (sygnał "Regler off" =1)

Czy dioda sygnalizacyjna "ON" świeci się, gdy napięcie wyjściowe jest różne od
zera? Jeżeli nie to kiedy?

Z góry dziękuję.

Darek

Re: Regulator hydrauliczny Bosch PQI - jak dokładnie działa
a_downloads/AKY013_4_05.pdf20%
czytaj pdfa dokB3%adniej, ten sterownik pracuje w w trybie sterowania20%
ciB6%nienia LUB przepB3%ywu. ResztEA% rozkumaj sam. :)
\

Re: Regulator hydrauliczny Bosch PQI - jak dokładnie d ziała

czytaj pdfa dokładniej, ten sterownik pracuje w w trybie sterowania
ciśnienia LUB przepływu. Resztę rozkumaj sam. :)

Czytałem. Jakbym skumał to bym nie pytał... Jeżeli wg ciebie jest to prosto i
jednoznacznie wyjaśnione to się podziel wiedzą....

Darek

Site Timeline