Regeneracja gumowych klawiatur - czym?

Czy istnieje jakiś preparat do napylania warstwy przewodzącej (te czarne
kółeczka pod spodem) w gumowych klawiaturach np od pilotów czy telefonów itp?
Albo czy jest jakiś lepszy sposób niż doklejanie kółeczek z innych klawiatur,
jesli nie można dokupić nigdzie gotowej klawiatury do danego urządzenia?

Re: Regeneracja gumowych klawiatur - czym?
SB1% wB3%aB6%nie kuB3%eczka przewodzB1%ce. Do kupienia 100szt w sklepie raz=
em z
klejem.
Chyba nie ma nic mniej skomplikowanego.

Re: Regeneracja gumowych klawiatur - czym?

Kukułeczka, to ja wiem co to jest. A to co to takiego?

Re: Regeneracja gumowych klawiatur - czym?
itp?
klawiatur,

Metoda awaryjna - pomazać miękkim ołówkiem, wersja pro tak jak Robert
napisał, ścina się stare gumki i nakleja nowe.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Trzeba kupiE6% to... niekoniecznie tu:

http://sklepelektroniczny.com/product-pol-3239-Gumki-do-pilotow-zestaw-napr =
awczy.html

Jest jeden problem bo trzeba B6%ciB1%E6 zuBF%ytB1% gumkEA% o gruboB6%E6 n=
owej gumki
jaka jest w zestawie naprawczym. Nie jest to takie B3%atwe. Ja to robiEA%
tak: znajdujEA% cienkB1%  ale doB6%E6 sztywnB1% blaszkEA%, wiercEA% w niej=
 otworek
taki aby przez niego przeszB3%a i wystawaB3%a stara niekontaktujB1%ca gumka=
.
Do tej czynnoB6%ci "brakuje rB1%k"... trzeba sobie czymB6% pomF3%c. Wtedy j=
ak
juBF% wystaje odpowiednio duBF%o B6%cinam ostrB1% BF%yletkB1% wszystko co w=
ystaje
ponad blaszkEA%. W ten sposF3%b naprawiB3%em juBF% chyba z kilkanaB6%cie
pilotF3%w. Powodzenia!

[...]

spróbuj lakiery przewodzące, np.
http://www.tme.eu/pl/details/33_200/powloki-ochronne-i-ekranujace/kontakt-chemie/207606091202 /#
http://www.tme.eu/html/PL/emi-35-preparaty-chroniace-przed-zakloceniami-elektromagnetycznymi/ramka_3534_PL_pelny.html

Re: Regeneracja gumowych klawiatur - czym?

Kupujesz i zjadasz czekoladę. "Złotko" naklejasz na taśmę dwustronną.
Wycinasz kółka (dziurkaczem) czy co tam potrzeba. Naklejasz. Cieszysz się
zarobkiem za naprawione urządzenie :)
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Ja robię podobnie, acz podklejam odtłuszczone pazłotko klejem
superglue/kropelka, bacząc, by klej nie zalał strony czynnej. Daję klejowi
chwilę na związanie. Zaletą tej wersji jest to, że w sytuacji, gdy grubość
warstwy przewodzacej jest krytyczna (mały skok klawisza), warstewka kleju
plus cieniutkie pazłotko dają bardzo mały przyrost grubości. Wadą - gdy ręka
zadrży, czy kleju za dużo wykapie, trzeba bujać się z czyszczeniem i
robieniem podklejki od nowa, bo zasyfi płytkę na amen...

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

Inna wersja: zamiast czekolady miedź oderwana z laminatu.

--
P. Jankisz
Re: Regeneracja gumowych klawiatur - czym?

...i z siarką utworzy patynę zwaną grynszpanem, (lub węglanami, octanami)
i raczej nie będą przewodzić wtedy.

Artur(m)

Re: Regeneracja gumowych klawiatur - czym?

Lub też naklejasz folię aluminiową samoprzylepną... toto samo

Powodzenia

Site Timeline