ręczny montaż smd

Órzytkownik "Michal Czarkowski" napisał:

widzę to w twojej debinej odpowiedzi, nie na tenat, bez pdoniesienia do mojej wypowiedzi, kupa majakuf na haju, nie wiem z kim rozmawiasz, pewnie sam ze sobą, bo napewno nei zemną, wiec pewnie debil, kretyn a może jeszcze cos gorszego, lecz się palancie!:O)

nie streasz debilu bo ci jeszcze ktoś tą tfoją głupią gębe obije i będziesz leciał z płaczem do mamusi skarżepyto, hahaha:O)

nie wysilaj się bo nusk ci spuchnie, hahaha:O)

Reply to
Papa5merf

W dniu 2010-05-19 22:14, Papa5merf napisał/a:

Popatrz na SWÓJ post i dopiero wtedy napisz, który jest napisany przez DEBILA.

Reply to
Czarek

Tue, 11 May 2010 14:50:49 -0400 Jacek Radzikowski snipped-for-privacy@spamer.die.die.die.piranet.org> napisał:

Kurde, nie przyjrzałem się dokładnie, mój to TO2023, sorry za zamieszanie.

Jak napisałem, pomyliły mi się modele, mój ma dwie grzałki na dole i dwie na górze, dolne coś się jakiś czas temu zepsuły, nie chce mi się zaglądać co z nimi nie tak, lutowałem tylko na górnych, nie było problemu. Termoobieg załatwia sprawę. Jak będę znowu wypiekał jakąś płytkę to zrobię filmik i wrzucę na YT.

Reply to
__Maciek

Tue, 11 May 2010 21:15:28 +0200 Mario snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Przepraszam, pomyłka, ja mam TO2023. Reszta w poście skierowanym do Jacka R. Radzikowskiego.

Reply to
__Maciek