Re: Zegarek naręczny mi zgłupiał :-/

Moze UFO w poblizu wyladowalo:) Na to wyglada ze mu sie firmware zawiesza:) Kiedys mialem taki wypadek, jak kumpel wsadzil zegarek do mikrofalowki. Drugi suszyl w ten sposob komorke, i co dziwne, tylko wyswietacz stracil kontrast, a reszta dzialala:)

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Witam Mój zegarek (elektroniczny) po prostu się zatrzymał. To dziwne bo gdyby wystąpił brak sygnału taktowania z kwarcu to i wyświetlacz powinien zgasnąć bo to LCD a jak wiadomo lcd wymaga do poprawnej pracy sygnału zmiennego. Na szczęście wystarczyło wyciągnąć na chwilkę baterię i zegarek znów ruszył. Kiedyś wymieniałem baterię w zegarku CASIO i po włożeniu nowej zegarek miał problem prawidłowo się uruchomić. Gdy przyłożyłem samą baterie tylko do styków to zegarek działał ale jak wkładałem baterię w miejsce dla niej przeznaczone to zegarek się wieszał, a fizycznie było niemożliwe włożyć tak baterię by przy pierwszym kontakcie ze stykami, aż do całkowitego włożenia ani razu nie oderwać baterii od styków. Po prostu kilkakrotnie pojawiała się przerwa w zasilaniu zegarka nim bateria znalazła się w odpowiednim miejscu, a to za każdym razem powodowało "wieszanie" się zegarka. Chyba ze 20 razy wyciągałem tą baterię i znów wkładałem i za każdym razem to samo. Pomogło dopiero chwilowe zwarcie (przewodem) baterii gdy była już prawidłowo włożona. Zegarek mojego ojca (elektroniczny wskazówkowy) podczas uruchamiania wzbudnika (grzanie indukcyjne) potrafił się o kilka godzin przestawić no ale w końcu zegarek pracował w polu bardzo silnego pola magnetycznego. Pozdrawiam Lucek.

Reply to
Luk

Mon, 04 Aug 2003 00:03:33 +0200 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Moze przez ESD ? Tak tylko strzelam.

Reply to
BLE_Maciek

Mialem kiedys cos podobnego - zegarek baaaardzo kiedys cenionej marki "Montana" (ten typ w metalowej kopercie ktory za komunizma robil furore wsrod pierwszokomunistow - "a ja mam 16 melodyjek !!!!" :))) przez dlugi czas sluzyl mi dobrze az przyszla wyjatkowo mrozna zima i zaczal sie nocy resetowac - nad ranem wskazywal 1:00 i mrugal, po zalozeniu na reke (jak sie nagrzal) zaczynal chodzic ok - do nastepnej nocy...

Reply to
Grzegorz Domagala