Re: Zdalne sterowanie w Biedronie - Page 2

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie - wznowienie

Czasem warto przeczytać cały tekst, na który próbuje się (bez sensu) odpowiadać!

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie - wznowienie

gdzie - nie wiem. Jak? Ostatnio modne stały się w pewnych kręgach
odbiorniki SDR zrobione z wykorzystaniem tanich tunerów DVB-T na USB
zawierających chipset RTL2832U + E4000. W połączeniu z programem HDSDR
da się podejrzeć co i jak pracuje w określonym paśmie z zakresu 64-1700MHz.
http://www.voila.pl/488/x6yjh/index.php?get=1&f=1

--
Pozdr.
Michał

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Bez przesady - mieliśmy wpięte zasilacze impulsowe również bezpośrednio
w sterowane gniazdka a zigbee hulało aż miło.
(http://apps.man.poznan.pl/gicomp_web/green_office.html )

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Ten HS w wersji R4 ma wejścia A0-A7, pozwalające na wybór 1 z 256
wariantów. U mnie zworkami (raczej glutami cyny) zakodowano w ten sposób
liczbę 30, co zgadza się z końcówką kodu na nalepce, czyli 1030. Scalak
ma tylko 3 wejścia do podłączania przycisków, tymczasem w pilocie jest
ich 6. Nie chciało mi się odtwarzać schematu z płytki, ale wygląda na
to, że strasznie zakombinowali z rozmnożeniem wejść, wykorzystując
diody, rezystory i wejście A7. Do kodowania pozostaje więc już tylko 128
możliwości.
Odbiornika jeszcze nie otwierałem, bo gdzieś mi się zawieruszył stosowny
śrubokręt :)
Andrzej
Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

A liczba 10 ? - Może częstotliwość rezonatora - u mnie jest 1139 i
rezonator R433A.

Jest gdzieś ten grupowy ftp? To wrzucę fotki.

Mirek.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Tylko że u mnie to ni ch(olery) się nie zgadza: zworka jest na A0 i A3,
czyli liczba 0001001 licząc zworkę za "1" to dziesiętnie 9.
Licząc za "0" to 1110110 czyli 118.
Licząc, że zero to pierwszy kanał, mamy kanał 119, co można by
podpasować jako 11(3)9 - czy liczba 3 jest końcówką częstotliwości
rezonatora?.....

Mirek.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

1035 i zworki na A0 i A2. Rezonator taki sam.
Ktoś ma pomysł jak to leci?

Mirek.

Site Timeline