Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Potwierdzam, widziałem osobiście. Leżało tego trochę bez specjalnego
zainteresowania potencjalnych klientów. Nie kupiłem bo nie potrzebuję.

PP

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Wczoraj widzialem, dzis nabylem. - 29,90 PLN
http://allegro.pl/wlaczniki-na-pilota-3-szt-gniazda-sieciowe-i2237519013.html

Pozdro

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Raporcik z działania poprosimy.

Mirek.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

no i fotki flaków koniecznie ;)

--
Piter

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Zaplombowane stickersem
i zabezpieczone wkretem "kodowym" ;)
Gwarancja na 2 lata wyklucza "naturalne zuzycie"
- zakladam ze nie obejmuje stykow przekaznika :D

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

ha ha ha powiedział gin wymieniając panewki.

--
Piter

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

i odstrajania od nośnej:)
Artur(m)

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Dziala ;)
- wewnatrz przekaznik, slychac go dosc glosno
wg. etykiety obciazalnosc 10A
Zakres  433,050 - 434,790 MHz

Lezalo tego jeszcze z 10 kompletow, do Biedrony mam blisko
gdyby ktos bardzo potrzebowal.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Pewnie nie masz jak sprawdzić, ale może ktoś:

Czy dwa komplety działają na siebie? Parowane zworkami czy jakoś?
Pobór mocy w stanie czuwania?

Mirek.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Nie sadze, maja naklejki z kodem cyfrowym
na nadajniku i odbiornikach numer /1/2/3

Na zewnatrz zworek brak, wiec strojone fabrycznie

W przyblizeniu 0,7W (7,3 VA)
(nie znam dokladnosci miernika)

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Kupiłem, na razie działa. Komplety różnią się od siebie czterocyfrowym
kodem. W "mojej" Biedronce leżało tego 9 czy 10 kompletów, z czego po
dwa miały ten sam kod.
Zresztą wszystkie kody były jakby z jednej serii: 1015, 1030, 1033,
1057. Wziąłem taki, który się nie powtarzał i mam nadzieję, że żaden z
moich sąsiadów nie kupił wcześniej z identycznym kodem :)
Andrzej

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

"Dobrze jest mieć nadzieję, powiedziała mała Mi"
;-)

--
Włodek

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Najpierw kupiłem jeden zestaw a przed godziną prosiłem znajomą o dokupienie w
tym samym sklepie jeszcze czterech - dla siebie i znajomych.
Dwa numerki powtarzają się - przy okazji sprawdzę "kompatybilność".

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Teraz pora na łyżkę dziegciu: Przy sterowaniu lampką zasięg jest niezły
(spokojnie przekątna przeciętnego domu). Po włożeniu (markowego)
zasilacza impulsowego już tak dobrze nie jest - włącza się bez problemu
ale żeby wyłączyć to nawet z bliska trzeba kilka razy nacisnąć.

Pilota już rozbebeszyłem: HS2260A-R4 i rezonator r433.
Dokumentacja tylko po chińsku (niedługo staniemy się analfabetami), ale
wygląda to na kodowane zworkami.

Mirek.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

 coś się skopało przy wysyłaniu...powtarzam:
To było wymyślone głównie do sterowania oświetleniem.
Zasilacz impulsowy, nawet markowy , sieje takimi zakłóceniami w szerokim
paśmie częstotliwości, że z 2cm zablokuje każdy odbiornik.
Włącz to przez przedłużacz 1.5m

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

I to wyłącznie (zakazanymi) żarówkami ;)

Mirek.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie

U mnie sterują trzema lampami z elektronicznymi świetlówkami - fakt,
na 2-metrowych kablach.

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie - wznowienie

Przez miesiąc działało poprawnie - pilot w przedpokoju, gniazda w 3 pokojach.
Budynek z wielkiej płyty, nawet z korytarza zasięg był dobry.
Nagle zaczęły się cuda - wieczorami zmniejszył się zasięg, nie zawsze, w
niektóre dni.
Trzeba podejść na ok 2m do odbiornika by wyłączyć lub włączyć.
W mieszkaniu nie przybyły żadne radiowe urządzenia, bateria w pilocie
sprawdzona, na wszelki wypadek zmieniona.
Nawet wyłączenie telewizorów, kompa nie pomaga - zostaje włączony tylko
kablówkowy modem Cisco z Wi-Fi i dwa smartfony HTC - może coś w nich niechcący
uruchomione?
Sąsiedzi coś na 433MHz odpalają ? Musiałoby mieć sporą moc by tak blokować
odbiorniki.
Naprzeciw okien, w odległości 150m mam budynek z dużą ilością aparatury, w tym
nadawczej ale satelitarnej - nie ten zakres.
Gdzie szukać przyczyny?

Re: Zdalne sterowanie w Biedronie - wznowienie
Słaba bateria?