Re: Zamknięcie obudowa a uszczelka

Już w sumie nieaktualne. Nie zauważyłem za pierwszym razem że przykrywka
składa się z 2 części, skręconych śrubkami. Po rozkręceniu bez problemu
włożyłem pierwszą cześć w obudowę, potem uszczelkę i górną część
pokrywki. Śrubki zabezpieczone były małymi plastikowymi krążkami które
trzymały się na klej. I na pierwszy rzut oka z góry wyglądało to jako
jedna całość. No ale skoro są śrubki to musiały coś łączyć.

EOT.

--
piecia aka dracorp

Re: Zamknięcie obudowa a uszczelka

Nie mam niestety porównania. W domu mam czołówkę Myo Rxp(max 140
lumenów), ta zdecydowanie świeci słabiej i samoróbkę na jakieś diodzie
Cree(już nie pamiętam jakiej). Świeci dość jasno, niby zrobiłem zdjęcie
ale nie ma jak tego porównać. W tym wypadku najlepiej uderzyć do Dominika
i http://www.light-test.info /

Bez problemu dało się jechać po lesie. Lampka dawała 2 wiązki, skupioną i
rozproszoną, coś około 120stopni.

--
piecia aka dracorp