Re: Wymiana mostka Gretza

Dnia Tue, 17 Nov 2009 00:38:16 -0800 (PST), Gusioo napisał(a):

IMO możesz.

Reply to
Jacek Maciejewski

No coz czasem piorun strzeli; jak raz u mnie walnal w odlegosci kilometra w slup czy drzewo to wiekszosc urzadzen w promieniu mili wyj..bal. U mnie dwa telewizory, kompa i cos tam jeszcze, telefonow nie liczac. Pzdr.

Reply to
Tornad

Dnia Wed, 18 Nov 2009 08:32:26 -0800 (PST), Gusioo napisał(a):

Coś w tym multiplekserze nie trybi jak trzeba.

Reply to
Jacek Maciejewski