Re: Wykorzystnie standardowych złącz do niestandardowych celów...

Oczywiście miało być "ostrzeżeniem".

--
gof

Re: Wykorzystnie standardowych złącz do n iestandardowych celów...

Ja zrozumiałem, że ma być rozszerzenie w otworze gniazdka i pasująca
wypustka na wtyczce (albo odwrotnie) - też jakiś pomysł.

Mirek.

Re: Wykorzystnie standardowych złącz do niestandardowych celów...

No, tak też można :)

Czasem tak zabezpieczam przed samym sobą goldpiny - ucinam jednego i wkładam
go we wtyczkę, dzięki temu pasuje tylko z jednej strony.

--
gof

Site Timeline