Re: Wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techn iczne.

Witam

MyB6%lEA% BF%e wystarczy, temat jest zamkniEA%ty.
 PrzeczytaB3%em wasze opinie.
MoBF%e i macie racjEA% w pewnych sprawach.
MoBF%e i zabolaB3%o to co napisaliB6%cie ale czasem tak trzeba.
Wnioski wyciB1%gnEA% z niniejszej dyskusji.

Temat zamkniEA%ty.

Re: Wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.

nie pszejmuj się, oni nie rozumieją że to biznes i z czegoś trzeba żyć, może
tylko lepiej będzie się przestawić na same szafy bez pomiaruf?:O)

Re: Wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.

Bo źle trafiłeś. Tu jest grupa dyskusyjna pasjonatów oraz tych, którzy
zawodowo zajmują się elektroniką. Bardzo rzadko znajdują się tu osoby, które
poszukują takich usług jak Twoja, ale za to przynajmniej co drugi user sam
się zajmuje takimi rzeczami czy to jako monter czy też użytkownik i wie jak
one powinny wyglądać i za jakie pieniądze można uzyskać. Sam osobiście
przepracowałem wiele lat jako elektronik-automatyk zarówno UR jak i pracując
w laboratorium metrologicznym. Dla mnie projektowanie i wykonywanie takich
szaf było czymś powszednim i wiem jak powinny one wyglądać od strony
technicznej jak i jakościowej.
Nie gniewaj się, ale to co napisałem wcześniej o amatorstwie to nie była
złośliwość, lecz szczera prawda. Oferujecie amatorskie rozwiązania w
profesjonalnych cenach i próbujecie się lansować pomiędzy profesjonalistami,
którzy "na dzień dobry" potrafią Was ocenić.
Nie tędy droga i nie tu szukajcie swoich klientów, bo tu ich nie
znajdziecie.
Wielu z nas ma swoje mniejsze czy większe firmy lub prowadzi działalność
gospodarczą. Jednak zauważ, że nikt z nas nie zamieszcza tu ogłoszeń, bo to
nie jest grupa ogłoszeniowa lecz tematyczna i każdy z nas szanuje innych
userów oraz zasady netykiety.

Site Timeline