Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek

Grzałka ma za dużą bezwładność :) Poza tym taka żarówka jest bardzo
praktyczna, bo optycznie pokazuje że coś jest nie tak.

Poza tym te generatory sinusa w oparciu o żarówkę... :D

--
http://www.extreme-photo.pl /

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek

a jakies inne zrodla? jak 'unia europejska' moze 'zadac wycofania z rynku' ?
bo nie jest to w ogole wyjasnione. rynek zdaje sie mamy wolny, musieliby
zdelegalizowac zarowki zeby je wycofac z rynku :)
a do tego raczej ciezko znalezc podstawe prawna... a jesli nawet sie uda...
ach ten czar kupowania zarowek u dilera na czarnym rynku ;)

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek

Tego właśnie próbuję się dowiedzieć... :)

--
http://www.extreme-photo.pl /

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek

i dowiedziales sie cos o tej 'delegalizacji' ? :) bo widze odpowiedzi tyle i
kazda nie na temat ze az mi sie odechciewa czytac ;)

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek
Piotr Curious Gluszenia Slawinski denied rebel lies:

ROTFL

--
MoonWolf MSPANC as usual
Been here before

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek

Uprzedziłeś mnie, dokładnie to samo miałem napisać :)

Włodek

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek
Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"

No to zdelegalizuja, od tego sa dyrektywy i regulacje unijne.

Tylko sam juz nie wiem co w koncu z tego wyszlo:
http://www.eceee.org/news/news_2008/2008-10-13 /

W dodatku polskie z Pily,  reimportowane z Ukrainy czy Bialorusi
:-)

J.

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek
On 2009-02-04 05:56:44 +0100, Piotr Curious Gluszenia Slawinski

Czy guglarka starczy? Jakieś 17.000 wyników...
http://www.google.pl/search?q=eu+incandescent+bulbs+ban

tutaj opisane gdzie i w jakim stopniu to wdrożono w życie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Banning_of_incandescent_lightbulbs

Jaki wolny rynek? przespałeś coś chyba.
Rynek mamy regulowany, jak za czasów ZSRR, tylko teraz Komitet
Centralny jest po innej stronie geograficznej.

A jakiż to problem zdelegalizować cokolwiek. A o RoHS słyszał? Jakoś
nie było ciężko.

... jak walutę u cinkciarzy za PRLu

--
DJ

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek

dziekuje za pomoc.

ugh, tak z grubsza czytam i wlos sie jezy na glowie . faktycznie sporo
przespalem i obudzilem sie w kraju gdzie delegalizuje sie zarowki...
az strach pomyslec co wymysla zamiast papieru toaletowego...

Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek

(ciap).
Będzie ekologicznie !!!
:))))

Włodek