Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik - Page 8

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Przesadzasz, są takie agencje co szukają tylko drogich i unikalnych
specjalistów a ich
wynagrodzenie zależy od wynagrodzenia poszukiwanego speca.

Agencje co szukają pracowników na najtańsze stanowiska to może i takie
zadanie mają
postawione aby sępić, ale w branży pośrednictwa pracy też jest
specjalizacja!

Dużo firm zatrudnia agencje bo same nie mają czasu ani ludzi do takiego
poszukiwania,
a też czasem trzeba podkupić i przekonać aby człowieka od konkurencji
wyrwać...

Ale w przypadku unikalnych specjalistów ma to też swoje wady dla zlecających
poszukiwania firm!
Taka agencja ma dane znalezionego speca, wie gdzie i za ile podjął właśnie
pracę! i kiedy agencja
dostanie zlecenie od innej firmy to wie komu może zaproponować :) a co
potem? - he he ma kolejne
zlecenie na znowu wolne miejsce w pierwszej firmie :)) ......

Agencja dla unikalnych speców jest dobrodziejstwem a dla masowego
pracownika...tylko filtrem.

zbyszek

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

I dasz sobie rękę w talarki pociąć ze to właśnie taka ekskluzywna agencja.
Słyszałem jak się rekrutuje stomatologów do pracy w Szwecji i Norwegii.
Wyszukują na polskich uczelniach lepszych studentów. Fundują im kursy
językowe, wakacje, dają stypendia. Robią to przynajmniej z dwu letnim
wyprzedzeniem. A potem biorą jak swoich. Cenione są pary. Stomatolog - lekarz.
Takie rekrutacje robią nie pracodawcy tylko agencje na swój koszt. Potem
odbijają to z prowizji. I to ma sens. Firma o ugruntowanej pozycji w
pozyskiwaniu pracowników powinna dać tutaj ogłoszenie że szukają studentów.
Potem tych wybranych prowadzić i z korzyścią dla wszystkich sprzedać.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

W PL - nie wiem,
w UK - bzdury piszesz.

W PL - nie wiem,
w UK - a jak kuzwa inaczej ludzi do pracy znajdziesz? Tylko przez
agencje. Sa agencje specjalizujace sie w technicznych zawodach. Tyle ze
tutaj sie podaje 'widelki' wiec wiesz, nie wszystkim sie podoba ;-)

Serio - inaczej niz przez agencje nie da rady. Wiem, bo przez to 2x
przechodzilem i musze przyznac ze doswiadczenie BARDZO pozytywne i
interesujace. ZERO stresow i rozczarowan. Wiem, to w innym kraju ;-)

--
Jerry1111

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
On 15 Lut, 23:13, Jerry1111

kraj usB3%any tulipanami..;-)

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
UBF%ytkownik Jerry1111 napisaB3%:

Ale ty piszesz o normalnych agencjach poB6%rednictwa pracy a nie o20%
sieciach na jelenie...

--20%
Darek

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Ops, sorry. No i kuzwa wyszlo ze ja znowu off-topicznie ;-)

--
Jerry1111

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
c, BF%e chce 9
ych

to jakaB6% trauma.. wspF3%B3czujEA% przeBF%yE6%...
chodziB3%o o 10 000 netto PLN/ m-c + premie
Dla uB6%ciB6%lenia - agencja poB6%rednictwa - poB6%redniczy, a agencja kt=
F3%ra
zatrudnia, to agencja pracy tymczasowej.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
Ale te 10k to nie w tym ogłoszeniu z tego wątku?

Czy w netto to jeszcze ktoś wynagrodzenie przy takich zarobkach określa?
Bo skąd maja wiedzieć ile zarabia moja żona i kiedy i w jakie widełki
podatku popadnę?

zbyszek

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

To nie jest atak, to możliwość zobaczenia jak to widzą obie strony.

Wysłanie samego CV to nie tylko kwestia straconego czasu i nie tylko
chętnego do pracy ale też poszukującego, ale też pewnego ryzyko które
jest z tym związane.
Spotkałem sie z przypadkiem kiedy pracownik wysłał swoje CV do pośrednika
a ono trafiło do jego aktualnego szefa, chyba wiesz, że w takim przypadku
kiedy okazało się
że on rozgląda się tylko za lepszą pracą ..musiał jej poszukać naprawdę.....

Zastanów się jeszcze co daje podanie widełek z zarobkiem:
1. Podane minimum na serio zainteresuje tych co takiego minimum nie mają
albo są blisko...
2. Podanie maksimum od razu odsieje tych co maja już lepiej.....
3.Tych co zaczną pracę i uzyskają na początek coś pośredniego będzie
motywowała
  wizja potencjalego maksymalnego zarobku......
4.Jeśli takie ogłoszenie zobaczą już zatrudnieni pracownicy to też mogą
widzieć
  co mogą jeszcze w tej firmie osiągnąć, bo chyba w działalności firmy celem
nie jest zarobek
  na naiwności pracowników.

Podyskutujmy jeszcze chwilkę merytorycznie.  Ja przedstawiłem zalety, a Ty
proszę podaj mi wady
podawania widełek zarobków w firmie. Ja rozumiem że może trafić się geniusz
który będzie wart i
większych pieniędzy, ale jesli taki jest ew potrzebny to możecie dać odrębne
ogłoszenie szukając lidera..

zbyszek

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

To nic nie beda wiedziec - w ogloszeniach nie podajesz nazwy firmy.

--
Jerry1111

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

A jeśli chodzi o traktowanie ludzi, to nie jestem w stanie pobić ataku
forumowiczów.. :)

Czy ten atak jest n i e z w y k l e   b r u t a l n y?!

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

[-]

Takie rzeczy panie to tylko w Erze :)
--
Jacek

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

 i dziesięcioletni staż?
SJS
żartuje

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

haha, jak to leciało?:O)
szukamy studenta dziennego na 3-4 roku z 5cio letnim doświadczeniem
zawodowym w temacie w wieku do 26ciu lat z biegłym angielskim i niemieckim i
dyspozycyjność wymagana i studencka pensja,
stare dobre czasy:O)

Site Timeline