Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik - Page 7

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

zdarzyB3%o mi siEA%, BF%e Kandydat poszedB3% na rozmowEA%, utrzymujB1%c, =
BF%e chce 9
brutto, to pracodawca siEA% uB6%miechnB1%B3 i powiedziaB3%, BF%e u nich si=
EA%
wiEA%cej zarabia. DostaB3% 10 netto + premie. Takie rozbieBF%noB6%ci teBF% =
siEA%
zdarzajB1% i to w Polsce. Oferta teBF% nie miaB3%a wideB3%ek i nikt nie
wyskakiwaB3% w rEA%kawicach bokserskich z pytaniem o wideB3%ki - termin jak
dla mnie rodem z budBF%etF3%wki. No ale to byli prawdziwi specjaliB6%ci..

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Za 10 zł na godzinę to pomocnika murarza nie znajdziesz.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

;-)
Tutaj to mysle ze o 10k/m-c chodzilo. Ale ja to truskawki cukrem...

--
Jerry1111

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Takie zarobki, jak piszesz, dla osób z ulicy nie istnieją. Znajomy prowadzi
agencję pośrednictwa pracy. Czasami rozmawiamy o tym i owym. Ja nie twierdzę
ze nie można tyle zarobić. Ale nie przez agencję. Jak firma ma komuś tyle
zapłacić to jest to ktoś z polecenia, nigdy z agencji.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Zapominasz o tym, że wysokie wymagania ograniczają ilość osób z poleceń i
naprawdę trudno jest znaleźć fachowca na takie stanowisko, a to ogłoszenie
jest dość wymagającym co do wiedzy, umiejętności i wykształcenia.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Zalezy od branzy. Jak to konsultant od SAP, to moze byc realne (moze nie
w swietle credit crunchu...). Poza tym jest duzo zawodow gdzie ludzi
naprawde nie jest wielu. Przyklad: _dobry_ designer od imaging optics
jest prawie niemozliwy do znalezienia. Bedzie moze 10-20 osob w europie,
a tych 2 co znam to maja roboty na rok naprzod (i kuzwa nie ma przepros
- kumple, ale mi nic nie zrobia bo naprawde nie maja czasu).

Z polecenia to sekretarke mozna zatrudnic, ale nie specjalizacje.

--
Jerry1111

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

I dyrektora banku też. O tyle łatwiej, że nie musi być specjalistą.
To akurat znany mi przypadek :)

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

No i co ja mam na to odpowiedziec? Ze przez to kryzys w bankach mamy?

;-)

--
Jerry1111

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Ale my nie mamy :-)

J.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Chyba nie czytasz wiadomosci ekonomicznych ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Dokładnie! Same problemy z takiego polecenia później, gdyż zazwyczaj ludzie
polecajšcy nie majš bladego pojęcia o możliwościach delikwenta.
Z polecenia to ja mam księgowš :) Poleciła mi jš siostra - księgowa ;)
Irek.N.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

no to teraz wszystko jasne.. jak TwF3%j znajomy dostarcza tylko
lowcostwych pracownikF3%w, to nic dziwnego, BF%e masz opory..

Re: Pilnie poszukiwany InĹźynier Elektronik
In the darkest hour on Sun, 15 Feb 2009 20:30:36 +0000,

Przez agencję? Jasne.

Na zęby szkodzą.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
[ 23:07:46 user up 11984 days, 11:02,  1 user, load average: 0.63, 0.50, 0.90 ]

Re: Pilnie poszukiwany InĹźynier Elektronik

:) dowcip byl... z posypywaniem truskawek... i przedmowca nawiazal do
niego.. a tu zaraz... profilaktyka nastapila...

Re: Pilnie poszukiwany InĹźynier Elektronik
In the darkest hour on Mon, 16 Feb 2009 16:08:23 +0100,

Tak, wiem. Ale wyrobiłem sobie usenetową alergię na powyzsze.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
[ 08:53:59 user up 11987 days, 20:48,  1 user, load average: 0.94, 0.81, 0.99 ]

Re: Pilnie poszukiwany InĹźynier Elektronik

Dwoch moich znajomych dostalo prace w PL przez agencje. Obie >10kPLN. Jasne?

Truskawki???

--
Jerry1111

Re: Pilnie poszukiwany InĹźynier Elektronik
In the darkest hour on Mon, 16 Feb 2009 20:51:16 +0000,

A o truskawkach wcześniej wspominałeś czy o truskawkach z cukrem?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 08:53:09 user up 11987 days, 20:48,  1 user, load average: 0.94, 0.81, 0.99 ]

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

No to jak już ustaliliśmy - na zachodzie nie ma prawdziwych specjalistów
i wszyscy tam pracują budżetówce.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Podaj tu na forum jakie spotkałeś najwyższe oferowane wynagrodzenie
dla takich speców a będziesz mieć cały katalog CV dla przyszłych
poszukujących :))))

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Przecież pani podała. 10 zł na godzinę + premia od sprzedaży. To najwyższe,
najniższe podają co jakiś czas w telewizji. Agencje pracy to sępy. Żywią się
ludzką padliną. I nie ważne czy to jest tutaj czy za granicą. Nikt dobrej
pracy z agencji nie znajdzie. A i pracodawca nie będzie szanował pracownika z
agencji. Bo co to za specjalista jak się dał wydupczyć na minimum 1/3 na samym
starcie.