Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik - Page 3

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Darek, niezłe masz doświadczenia ;-)
Ja znam przykład, gdzie doskonale zakwaterowanie się sprawdziło. Fakt że
właściciel serwisu jest też hotelarzem ;)

Miłego
Irek.N.

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Przy takich wymaganiach to wynagrodzenie pewnie nie mniejsze niż 15 tys.
SJS

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Wyglada na to, ze rynek pracownika sie konczy, wiec zapewne komentarze
jak powyzszy zaraz sie skoncza ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik

Takie komentarze tu byly nawet w kryzysie :-)

J.

Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
UBF%ytkownik J.F. napisaB3%:

W poprzednim kryzysie, na poprzednim bezrobociu to najbardziej20%
podbudowaB3% mnie finaB3% rozmowy o pracEA% w Lublinie - pojechaB3%em tam=
 z20%
Warszawy, pogadaliB6%my, warunki przedstawili, pizza nakarmili, piwem20%
napoili - po czym stwierdziB3%em BF%e "to ja do panF3%w zadzwoniEA%..."

--20%
Darek

Site Timeline