Re: PCF8574 ktoś używa ?

Potwierdzam! (Tylko uważaj, żeby nie pomylić PCF8574 oraz PCF8574A ;-) Przeciwne zdanie mam co do PCF8584T: należy unikać partii mających pasek i napis TH-AI-LA-ND - na szczęście przed egzotycznymi wersjami dostajemy próbki - "tylko" jakieś 100 scalaków poszło do kosza...

P.S. PCF8584T albo się zawieszał, albo miał problem z czasami ;-(

Reply to
Krzysztof Pawleta

Powitanko,

To miales wyjatkowego pecha. Zlozylem kilkadziesiat plytek z "T" i zadnych problemow. Uklady w obudowach SMD, zeby bylo smieszniej to z wylutow. Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Wyjątkowego pecha? Nie do końca: jak się używa 200 scalaków miesięcznie, to czasem się szuka tańszego dostawcy i wychodzi zasada: "kupić tanio, to dwa razy kupić" ;-( (Czyli 100 wyrzuconych na kilka tysięcy użytych, to nie tak źle...)

Reply to
Krzysztof Pawleta

Powitanko,

Aaa, no to chyle czola;-)

No tak, tylko czy przy takiej ilosci uwaga dotyczy tylko pcf8574, czy wogole kosci. Kiedys ktos pisal o malych atmelach uwalonych fabrycznie, Analog w jakims procu tez cos spapral... Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

nie wiem czy to byla kwestia egzemplarza, czy designu scalaka, ale pamietam problemy z PCF8584 w trybie master (philips bardzo niejasno sie tlumaczyl gdzies malym druczkiem w jakiejs nocie aplikacyjnej ze sp..enia trybu multimaster) i nie jestem pewien, czy nie bylo tez jakichs blokowan magistrali w trybie slave.

pozdrawiam entrop3r

Reply to
entroper