Re: odbior GPS wew mieszkania

Pozwolę sobie tutaj odpisać bo starszych postów nie widzę: akurat w
kwestii odbioru DCF to można się pozytywnie zdziwić. Odbiornik wcale nie
musi być umieszczony blisko okna. Przeszkadzają inne urządzenia
elektroniczne siejące zakłóceniami ale beton nie jest najmniejszym
problemem. Przeniosłem ostatnio zegarek (moduł do montażu na panelu) DCF
do piwnicy w bloku z wielkiej płyty i synchronizuje się bez problemów.
Podobne obserwacje mam z pracy, gdzie niejeden elektroniczny licznik
energii elektrycznej jest synchronizowany DCFem a znajduje się gdzieś w
piwnicy.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Site Timeline