Re: Nowy kanał filmowy - Page 2

Re: Nowy kanał filmowy

Nie sugerujesz tego swą wypowiedzią.  10 lat temu nie odważyłbyś się tak
napisać.

A ja uważam ją za ostatnie, śmierdzące, zgniłe, parszywe, GÓWNO.
Co do gówna, mam przeciwne zdanie, niż większość - NALEŻY je rozgnieść (w
masce-pegazce jeśli ktoś nie strzymie smrodu), chwilę poczekać aż zaschnie,
rozkruszyć i szlauchem spłukać do najbliższej kanalizacji. Resztę zrobi
przyroda w oczyszczalni, lub rzece. Gówno niesprzątnięte nadal będzie
śmierdziało, a jak i ono zaschnie, to potknąć się można, a cóż, nic nie
poradzę na to, że nie wszystkim ludziom dana cuchnąca rzecz śmierdzi, nie
zamierzam nikogo przez to uznawać za gorszego. Jednakże wieki temu
obstalowano pewną rzecz, która się nazywa Netykieta. Która nie jest prawem
formalnym (a uważam, że być powinna, była by to skuteczna broń na "dzieci
Neostrady"), a jednak przez większość jest przestrzegana. Jeśli kiedyś grupa
ludzi umówiła się, że ich zabawą rządzić będą pewne reguły, to jeśli ktoś
się z tego wyłamie, to źle, a nawet i bardzo źle, o takiej osobie świadczy.
Tak więc, podlinkowany tekst przeczytaj jednak uważnie. A jeśli kiedyś
(piszę ogólnie, do wszystkich chętnych złamać kiedyś ustalone zasady)
wyłamiesz się z tych zasad, to nie wiadomo od kogo, to się robi anonimowo,
twój operator może dostać piękne zawiadomienie o nadużyciu. Najpierw jednak
mityguje się sprawcę zdarzenia, chyba, że nadużycie będzie bardzo
drastyczne. Można też trafić na czarną listę, a w szczególnie drastycznych
przypadkach cała domena danego dostawcy netu i nic od jego abonentów nie
wyjdzie szerzej w sieć.
Jeszcze jest taka strona, http://rtfm.killfile.pl , tekst też już wiekowy,
ale zadziwiając aktualny, trudny, ale uważam, że każdy powinien go znać.
A na koniec, jako luźny bonus, krótki artykulik w Wiki, tytułem
humorystycznego zakończenia :)) http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina