Re: Nowy kanał filmowy

W chuju mam wszystkie portale filmowe, anonsowane nie tam, gdzie trzeba.

Re: Nowy kanał filmowy

Niech zgadnę.
Jesteś ze stolycy i na 95% w niedzielę biegasz do kościoła?
Mam rację?

Re: Nowy kanał filmowy

A ma to znaczenie? Co cię to obchodzi?
Jeśli chodzę, to co?
Jeśli nie chodzę, to co?
Jeśli jestem, to co?
Jeśli nie jestem, to co?
Nie lubię spamerów i nazywam to po imieniu.

Re: Nowy kanał filmowy
jeśli Tomek zgadł, to jemu chodzi o ostatnią sentencje "nazywam to po
imieniu." Masz prawo do chodzenia do kościoła i niechodzenia również.
TAk samo masz prawo do nieżyczenia sobie spamu i ogłoszeń na grupie.
tylko po kija się rzucać, jak ogłoszeniodawca i tak tego nie czyta?

ToMasz

Re: Nowy kanał filmowy

Każdy ma. Wolny kraj.

Przyznaję, że moja reakcja była mocno niemiła, jeśli kogoś uraziłem, to
przepraszam. Ale organicznie nie cierpię spamerów, spamerstwa. Dla mnie są
jak złodzieje, bo kradną conajmniej mój czas i moje zasoby mózgowe, prądowe
i wszelkie z tym związane, wolę dać menelowi na piwo. Zamiast pomyśleć np. o
gołych babach i podrapać się po jajcach, czy dupie, muszę zużywać swoje
zasoby (komputerowe także - sektory mi na dysku rozmagnesowuje) na
odgarnianie srań takich kutafonów, jak gówna z wycieraczki, czy z chodnika,
bo pies sąsiada nasrał, takie porównanie. Pardon... nic na to nie poradzę,
to silniejsze ode mie. I tak 5-10 lat temu rąbnąłbym znacznie ostrzej, ale
coraz lepiej wychodzi mi powstrzymanie się od pewnych niemiłych działań.
Czy spamer nie czyta... Z doświadczenia wiem, że często jednak czyta...

Re: Nowy kanał filmowy

Nie masz się z czego tłumaczyć. Naturalna, zdrowa reakcja.
Niech wy....la z całą resztą reklamodawców zmuszających ludzi do
roznoszenia ulotek i oglądania całego tego ich smrodu.

Niech żyje ostatnie wolne miejsce od reklam !

Pzdr

Adam

Re: Nowy kanał filmowy
W dniu sobota, 25 maja 2013 12:37:55 UTC+2 użytkownik Adam Górski napis
ał:
entencje "nazywam to po
dzenia r�wnie�.
zeďż˝ na grupie.
i tak tego nie czyta?
ż˝a, jeďż˝li kogoďż˝ uraziďż˝em, to
erstwa. Dla mnie
˝j czas i moje zasoby mďż˝zgowe,
ż˝ menelowi na piwo. Zamiast
 siďż˝ po jajcach, czy dupie, muszďż˝
ry mi na dysku
ak g�wna z
kie por�wnanie.
-10 lat
ej wychodzi mi
ďż˝.
ż˝sto jednak czyta...
 reakcja.
w zmuszajďż˝cych ludzi do

Z ciekawości wszedłem na tamtą stronę. Filmy nie są najgorsze. Ni
e zauważyłem żeby trzeba było się logować albo płacić. Z ci
ekawości kliknąłem na jakiś film i poszedł, na dodatek w dobrej j
akości.

Re: Nowy kanał filmowy
On 2013-05-25 12:59, snipped-for-privacy@gmail.com wrote:
(ciap)
żeby trzeba było się logować albo płacić. Z ciekawości kliknąłem na jakiś film i
poszedł, na dodatek w dobrej jakości.

Za czas jakiś, do drzwi Twoich zapuka "Miś kolabor", albo i dzrwi
wyłamią bez pukania, bo sukcesami trza się w TV pochwalić...

Włodek ;-)

Re: Nowy kanał filmowy

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w

... o 6 rano? Ninja?
:))

Re: Nowy kanał filmowy

(...)

No i masz - już dla ciebie jednego opłacało się spamerowi...

Re: Nowy kanał filmowy
.
dobrej
h wysyłki.
ólnodostępny
o stalking.

Są różne sposoby spamowania. Ten z tematu według mnie nie jest najg
orszy. To raczej podzielenie się informacją. Według mnie taki spam je
st do przyjęcia.

Re: Nowy kanał filmowy

raczej podzielenie się informacją. Według mnie taki spam jest do przyjęcia.

Tak to się zaczyna. Za moment będziesz miał 100 takich postów dziennie.

Adam

Re: Nowy kanał filmowy

Dlatego należy spam ujebać przy samej dupie, pardon my french...

Re: Nowy kanał filmowy
To teraz, jak będziesz miał ochotę, odpowiedz jak możesz zatrzyma
ć sto wpisów dziennie na przykład o treści " opla sprzedam nr tel.x
xxxxx". Zamiast opla mogą być grzejniki, szklanki itp. Oczywiście nie
 możesz. To po co z siebie robić ormowca.

Re: Nowy kanał filmowy

Apropos spamu - jest taki sobie tekst:
http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
O, jak ładnie, z pamięci linka wpisałem...
To nie jest personalnie do ciebie - nie spamowałeś. Ale przeczytaj - tekst
zawiera sens tego, o co mi chodzi.

Re: Nowy kanał filmowy
W dniu niedziela, 26 maja 2013 13:44:44 UTC+2 użytkownik Anerys napisał
:
˝ci
ďż˝ spamerowi...
 mnie nie jest najgorszy.
ie taki spam jest do
rzeczytaj - tekst
wiek reklam,
˝ o moďż˝liwo�� ich wysyďż˝ki.
˝e mďż˝j adres e-mail jest ogďż˝lnodostďż˝pny
k potraktujďż˝ jako stalking.

Tekst z linku nie zawiera żadnego sensu. Przeczytałem trzy zdania i mia
łem
dosyć Taki tekst może kręcić dzieci a nie dorosłych ludzi. W dals
zym ciągu uważam że informacja o filmach jest użyteczna.

Re: Nowy kanał filmowy
uważam że informacja o filmach jest użyteczna.

I uważasz też że pl.misc.elektronika jest idealnym miejscem na
ogłaszanie jakiś durnych portali filmowych? A co to ma wspólnego z
elektroniką? Zapraszamy na pl.misc.filmy czy jakoś tak.

Jakub Rakus

Re: Nowy kanał filmowy
W dniu niedziela, 26 maja 2013 20:06:18 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napi
sał:
 miałem
dalszym ciągu uważam że informacja o filmach jest użyteczna.

Wiesz że sam robisz reklamę tamtej stronie? W reklamie nie ważne co s
ię mówi ważne że się mówi. Możesz się nie zgadzać ale zro
bić nic nie możesz. Pokrzyczysz, pomachasz szabelką i tyle Twojego. J
eśli mnie się tamten link przydał to znaczy że miejsce do umieszcze
nia było dobre. I tyle w tym temacie.

Re: Nowy kanał filmowy
Hello Jakub,

Nie dyskutuj z drobiem - sprowadzi Cię do swojego poziomu i zadziobie
doświadczeniem.

 RoMan
Re: Nowy kanał filmowy

:-)