Re: Nowy kanał filmowy

Użytkownik "artibus" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:519f4c96$0$1269$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

W chuju mam wszystkie portale filmowe, anonsowane nie tam, gdzie trzeba.

Reply to
Anerys

Niech zgadnę. Jesteś ze stolycy i na 95% w niedzielę biegasz do kościoła? Mam rację?

Reply to
Tomek

Użytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@o23.eu napisał w wiadomości news:519f9acd$0$1256$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

A ma to znaczenie? Co cię to obchodzi? Jeśli chodzę, to co? Jeśli nie chodzę, to co? Jeśli jestem, to co? Jeśli nie jestem, to co? Nie lubię spamerów i nazywam to po imieniu.

Reply to
Anerys

W dniu 24.05.2013 20:58, Anerys pisze:

jeśli Tomek zgadł, to jemu chodzi o ostatnią sentencje "nazywam to po imieniu." Masz prawo do chodzenia do kościoła i niechodzenia również. TAk samo masz prawo do nieżyczenia sobie spamu i ogłoszeń na grupie. tylko po kija się rzucać, jak ogłoszeniodawca i tak tego nie czyta?

ToMasz

Reply to
ToMasz

Użytkownik "ToMasz" snipped-for-privacy@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:519fbdb3$0$26693$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Każdy ma. Wolny kraj.

Przyznaję, że moja reakcja była mocno niemiła, jeśli kogoś uraziłem, to przepraszam. Ale organicznie nie cierpię spamerów, spamerstwa. Dla mnie są jak złodzieje, bo kradną conajmniej mój czas i moje zasoby mózgowe, prądowe i wszelkie z tym związane, wolę dać menelowi na piwo. Zamiast pomyśleć np. o gołych babach i podrapać się po jajcach, czy dupie, muszę zużywać swoje zasoby (komputerowe także - sektory mi na dysku rozmagnesowuje) na odgarnianie srań takich kutafonów, jak gówna z wycieraczki, czy z chodnika, bo pies sąsiada nasrał, takie porównanie. Pardon... nic na to nie poradzę, to silniejsze ode mie. I tak 5-10 lat temu rąbnąłbym znacznie ostrzej, ale coraz lepiej wychodzi mi powstrzymanie się od pewnych niemiłych działań. Czy spamer nie czyta... Z doświadczenia wiem, że często jednak czyta...

Reply to
Anerys

Nie masz się z czego tłumaczyć. Naturalna, zdrowa reakcja. Niech wy....la z całą resztą reklamodawców zmuszających ludzi do roznoszenia ulotek i oglądania całego tego ich smrodu.

Niech żyje ostatnie wolne miejsce od reklam !

Pzdr

Adam

Reply to
Adam Górski

W dniu sobota, 25 maja 2013 12:37:55 UTC+2 użytkownik Adam Górski napisał:

Z ciekawości wszedłem na tamtą stronę. Filmy nie są najgorsze. Nie zauważyłem żeby trzeba było się logować albo płacić. Z ciekawości kliknąłem na jakiś film i poszedł, na dodatek w dobrej jakości.

Reply to
kogutek444

On 2013-05-25 12:59, snipped-for-privacy@gmail.com wrote: (ciap)

Za czas jakiś, do drzwi Twoich zapuka "Miś kolabor", albo i dzrwi wyłamią bez pukania, bo sukcesami trza się w TV pochwalić...

Włodek ;-)

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... (...)

No i masz - już dla ciebie jednego opłacało się spamerowi...

Reply to
Anerys

... o 6 rano? Ninja? :))

Reply to
Anerys

W dniu sobota, 25 maja 2013 14:17:59 UTC+2 użytkownik Anerys napisał:

Są różne sposoby spamowania. Ten z tematu według mnie nie jest najgorszy. To raczej podzielenie się informacją. Według mnie taki spam jest do przyjęcia.

Reply to
kogutek444

Tak to się zaczyna. Za moment będziesz miał 100 takich postów dziennie.

Adam

Reply to
Adam Górski

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Apropos spamu - jest taki sobie tekst:

jak ładnie, z pamięci linka wpisałem... To nie jest personalnie do ciebie - nie spamowałeś. Ale przeczytaj - tekst zawiera sens tego, o co mi chodzi.

Reply to
Anerys

Użytkownik "Adam Górski" <gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał w wiadomości news:51a1d07b$0$1248$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Dlatego należy spam ujebać przy samej dupie, pardon my french...

Reply to
Anerys

To teraz, jak będziesz miał ochotę, odpowiedz jak możesz zatrzymać sto wpisów dziennie na przykład o treści " opla sprzedam nr tel.xxxxxx". Zamiast opla mogą być grzejniki, szklanki itp. Oczywiście nie możesz. To po co z siebie robić ormowca.

Reply to
kogutek444

W dniu niedziela, 26 maja 2013 13:44:44 UTC+2 użytkownik Anerys napisał:

Tekst z linku nie zawiera żadnego sensu. Przeczytałem trzy zdania i miałem dosyć Taki tekst może kręcić dzieci a nie dorosłych ludzi. W dalszym ciągu uważam że informacja o filmach jest użyteczna.

Reply to
kogutek444

W dniu 26.05.2013 19:04, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

I uważasz też że pl.misc.elektronika jest idealnym miejscem na ogłaszanie jakiś durnych portali filmowych? A co to ma wspólnego z elektroniką? Zapraszamy na pl.misc.filmy czy jakoś tak.

Reply to
Jakub Rakus

W dniu niedziela, 26 maja 2013 20:06:18 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:

Wiesz że sam robisz reklamę tamtej stronie? W reklamie nie ważne co się mówi ważne że się mówi. Możesz się nie zgadzać ale zrobić nic nie możesz. Pokrzyczysz, pomachasz szabelką i tyle Twojego. Jeśli mnie się tamten link przydał to znaczy że miejsce do umieszczenia było dobre. I tyle w tym temacie.

Reply to
kogutek444

[...]

Nie dyskutuj z drobiem - sprowadzi Cię do swojego poziomu i zadziobie doświadczeniem.

:-)

Włodek