Re: Całkiem niezla oferta. Ale ......................... ............

Młokosa to sobie poszukaj wśród rodziny, albo znajomych, których znasz
osobiście.

Masz zbyt wygórowane mniemanie o sobie i zbyt niski szacunek w stosunku do
innych.
Zazwyczaj to wynika z kompleksów oraz niskiego poziomu kultury osobistej.

To serdecznie im współczuję :)

Ja nie próbowałem, lecz uczyłem przez klika lat praktykantów ze szkół
średnich i wyższych. Mogę na ten temat powiedzieć tylko jedno:
Dobry nauczyciel potrafi zainteresować nawet tym, co nie jest interesujące
dla ucznia, zaś zły nauczyciel swoimi wadami obciąża uczniów i potrafi
zniechęcić nawet tych zainteresowanych.

To po co się przejmujesz tą firmą, która poszukuje pracownika ?
Ja dla przykładu nie jestem zainteresowany tą ofertą, dlatego nie zabieram
głosu w sprawie tej oferty, tym bardziej, że nie znam ani firmy
poszukującej, ani też firmy dającej zatrudnienie.
Jednak wk.... mnie takie pieprzenie wielkich krytykantów, którzy zawsze
wiedzą lepiej nie próbując nawet poznać prawdy.
Nie rozumiem czy jest to z zawiści, czy też z własnych kompleksów i fobii.
Chyba, że samemu liczysz na to, iż sie załapiesz i w ten sposób chcesz
zniechęcić konkurencję.
Jednak czytając Twoje wypowiedzi na grupach nie sądzę, abyś choć w części
spełniał wymagania tej oferty :)

Może kryzys wieku starczego ? :))))

Tacy jak ja dają sobie radę w życiu, szukając nowych wyzwań i nie obwiniają
innych za zwinione przez siebie niepowodzenia.

Re: Całkiem niezla oferta. Ale ......................... ............

Doucz sie, a dopiero pózniej zabieraj glos :)

Re: Całkiem niezla oferta. Ale ......................... ............

Jak zrozumiesz sens tej, jakże prostej wypowiedzi to wtedy możeny dalej
podyskutowa.
Póki co dziękuję "Panu" za występ :)

Re: Całkiem niezla oferta. Ale ......................... ............

Jakaż rzeczowa i pełna życiowej mądrości wypowiedź, godna dojrzałego
mężczyzny :)
"Panowi" także dziękuję za występ :))

Re: Całkiem niezla oferta. Ale .................... .................

:))))))) IB6%cie specjalistyczna wypowiedBC% :)

RzeczywiB6%cie chyba popeB3%niB3%am bB3%B1d. Ale dziEA%ki za rzeczowe kome=
ntarze
i BF%yczEA% dalszych sukcesF3%w :)

Re: Całkiem niezla oferta. Ale ......................... ............

Zatem jakie są te odpowiednie ?
Może ogłoszenia w gazecie ?
Jeżeli tak to w jakiej ?
Bulwarowej, dzienniku, a może w modzie ?
Elektronicznej ?
Może już ogłaszają, a poza tym ilu dobrych elektroników obecnie kupuje
czasopisma elektroniczne ?
Pomyśl tylko.

Dam Ci choćby włany przykład i nie sądzę, aby się różnił od innych
specjalistów w tej dziedzinie.
Kiedy się uczyłem (tzn. byłem uczniem) i potrzebowałem wiedzy, a jeszcze
wtedy nie było internetu (w dawnym PRL-u) to kupowałem wszystkie czasopisma
elektroniczne i komputerowe jakie tylko byłem w stanie kupić, zarówno
polskie, radzieckie, czeskie, czasami niemieckie i angielskie. Ponadto w
bibliotekach i księgarniach także byłem stałym, rozpoznawanym bywalcem,
gdzie zawsze witano mnie w drzwiach słowami "pojawiły się nowe pozycje".
Obecnie sięgając po te czasopisma niewiele znajduję dla siebie
interesujących mnie tematów. Poza tym nie mam zbyt dużo czasu, aby je czytać
"od dechy do dechy". Jeżeli już to "rzucam okiem" na tytuły i jak znajdę coś
co mnie zainteresuje to kupuję, ale zazwyczaj wtedy też nie czytam
wszystkiego tylko to, czym jestem zainteresowany.
W dobie globalnego internetu wszelkie nowinki wyszukuję na portalach
tematycznych, producentów oraz grupach i forach dyskusyjnych. W razie
potrzeby zdobycia jakiejkolwiek dokumentacji po prostu szukam w internecie.
Dlaczego zatem uważasz, że poszukiwanie specjalistów na grupie dyskusyjnej
poświęconej elektronice, na którą schodzą się fascynaci, zarówno amatorzy
jak i ludzie związani zawodowo, uważasz za złą metodę ?
Przecież nie ma sensu poszukiwać na forach czy grupach poświęconych
wędkowaniu czy też poświęconej grze w kierki :)
Ja uważam, że szybciej tu znajdą niż poszukując innymi metodami.
Z całą pewnością nie znajdą w pośredniaku, bo dobry elektronik, automatyk i
informatyk nie ma żadnego problemu ze znalezieniem pracy i to za całkiem
niezłe pieniądze. Jeżeli się już trafi taki w pośreniaku to tylko miernota
lub absolwent z przymusu.
Idę o zakład, że po przeczytaniu tego ogłoszenia już przynajmniej kilka CV
poszło do firmy :))))

Site Timeline