Rdzenie ferrytowe - Wawa

Witam

Chcialbym zakupic kilka, gora 10 rdzeni ferrytowych, okolo 12 mm srednicy wewnetrznej, a nie bardzo mi sie usmiecha placenie za przesylke wiecej niz za same rdzenie (mieszkam na zadupiu gdzie wszystko trzeba zamawiac wysylkowo).

Bede w poniedzialek w Wawie i moze moglby mi ktos powiedziec, gdzie sie kierowac, zeby takie rdzenie kupic?

Dzieki Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

Toroidalne? Jakie zastosowanie?

Tobie się wydaje, że rdzenie są aż tak tanie? ;->

W Wawie nie wiem - rdzenie najłatwiej kupić we Wrocku (ContransTI).

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Tak, toroidy.

W sklepie internetowym AVT, kosztuja w porywach do 2 zl za sztuke, a te ktore mnie interesuja kolo zlotowki, wiec straszne kwoty to nie sa.

Jak bede we Wroclawiu, to tylko przejazdem, kolo 3 w nocy :/

Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

Jakie zastosowanie?

Witaj TomaszB,

W Twoim liście datowanym 20 marca 2005 (10:07:27) można przeczytać:

To podjedź do AVT, co prawda peryferia WAWY, ale będziesz miał zakup bez przesyłki

Reply to
piotrek sp5fci

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Jezeli ma to wplyw na adres sklepu, to potrzebne mi sa jako pierscienie przeciwzakloceniowe na przewody sygnalowe.

Pozdarwiam

Reply to
TomaszB

Ma wpływ na wybór materiału rdzenia - inny materiał uzywa się do transformatorów (mała stratność) a inny do elementów EMC (duża stratność). Zdecydowanie polecam kontakt z Contrans TI -

- polecą _odpowiedni_ rdzeń do tego zastosowania.

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Ok, dzieki za informacje. Pozdrawiam TomaszB

Reply to
TomaszB