Ramię robota

Temat trochę OT ale ta grupa mnie nigdy nie zawiodła więc może i tym razem
ktoś ma wiedzę.
Szukam czegoś na kształt ramienia robota, to znaczy ok 3 metrowa rura
zginana w połowie swojej długości, tak aby można było programowo ustawić
pomiędzy tymi elemenmtyami kąt od kilku stopni do prawie 180 stopni z
dokładnością do kilku stopni. Sterowanie najlepiej elektryczne, tak aby
przejście z jednej pozycji do drugiej nie zajmowało więcej niż ok. 3 sek.
Element elektryczny będzie sterowany z procka, a całe ramię będzie
przemieszczało ciężar ok. 5 kg.
Może ktoś się zetknął z gotowymi konstrukcjami takich lub podobnych zabawek?
W necie natrafiam tylko na zabawkowe ramię robota do składnia i zabawy o
długości ok 50cm za cenę ok 200zł i na ramię robota do przemysłu o udźwigu
kikuset kg. za ok 80.000zł. Przydałoby się coś pośrodku.
Zbyszek

Re: Ramię robota

Siłownik do otwierania bramy skrzydłowej, ale to niema takiej mocy i
takiego zakresu ruchu. Na to ostatnie można poradzić łącząc 2 takie
siłowniki.

PS. Chcesz przemieścić 5kg o prawie 5m w ciągu 3 sek, wliczając w to
rozpędzenie i wyhamowanie?! Jeżeli tak, to raczej tylko coś
przemysłowego i z dobrym układem regulacji.

Maksymilian Dutka

Re: Ramię robota

Szukaj na aukcjach hasC5%82a "kuka", co jakiC5%9B czas pojawiajC4%85 s=
iC4%99 w cenach20%
poC5%9Brodku. UdC5%BAwig teC5%BC poC5%9Brodku, a raczej bliC5%BCej T=
wojego ciC4%99C5%BCaru.

Andrzej

Re: Ramię robota
BOFH excuse 421: Zbyszekkk not responding
http://allegro.pl/dwa-roboty-przemyslowe-asea-typ-irb6-okazja-i1369336067.html

Bawiłem się takimi na studiach... :)

Sławek
--
  ________ Mamy i przykłady takie: W zgodzie żyje pies z kociakiem!
_/ __/ __/ Lech Konopiński
?Użytkownik "SławomirSzczyrba"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych: snipped-for-privacy@hot.pl...

kg. za ok 80.000zł. Przydałoby się coś pośrodku.
http://allegro.pl/dwa-roboty-przemyslowe-asea-typ-irb6-okazja-i1369336067.html

Bawiłem się takimi na studiach... :)

Sławek

Cieniasek, ja się bawiłem FANUC-iem o udźwigu 1,5tony :)

Site Timeline