Radio w autku i podświetlenie panela LCD

Podświetlenie LDC w panelu radia samochodowego realizowane jest przez dwie miniaturowe żaróweczki w gumkowych kapturkach (coś jak diodka

3mm).Wylutowałem obie spalone i psauje coś tam wstawić. Ile kosztują takie żaróweczki, czy one idą na 12V, bo podrzucili mi sam panel bez radia. Jak z dostępnością takich żarówek a może coś zamiast nich?

P.

Reply to
Pietrek

Ja wstawilem LEDy (oczywiscie z rezystorem w szereg), ale byl problem z ich upakowaniem, no i troche slabo swieca. A zarówki najpewniej na 12V.

Reply to
robmac