radio internetowe ?

Witam.
Może temat trochę dziwny ale czy ktoś gdzieś czasem nie spotkał się z jakimś
"scalaczkiem" który obsłużyłby radio internetowe?
Wi-fi lub lan.
Ciekaw jestem czy ktoś juz wpadł na pomysł opracowania
-jednoukładowego takiego cuda
-amatorskiego projektu

bardzo mile widziane linki z cenami :)

--
PawełJ

Re: radio internetowe ?
Witam
WiFi czy LAN - nie rzutuje, to tylko inny nosnik ale jak juz radio no to
bardziej wifi (po co dodatkowy kabel?). Wejdz na www.pure.com, albo bardziej
www.thelounge.com i przyjrzyj sie najnowszemu wynalazkowi o nazwie sensia.
Ceny... powalaja :)
pzdr
RadekA

Re: radio internetowe ?

Pure o ile mi wiadomo śmiga właśnie na scalakach Frontiera.
A co do cen to cóż - dlatego właśnie radio cyfrowe jako rynek rusza
nieodmiennie od nastu już lat (np. w UK) i coś dalej ruszyć nie może.

Pozdr
Portal

Re: radio internetowe ?

ruszylo i ma sie calkiem dobrze.
c.

Re: radio internetowe ?

Cóż "dezajn" :) Jeśli wziąć pod uwagę że takie radio WiFi musi mieć
przyzwoity ekran choćby po to żeby wybrać stacje czy skonfigurować LAN
(ktoś nadal trzyma w domu router bez szyfrowania?) to IMHO najprostszym
rozwiązaniem będzie PSP. Jakieś radio jest nawet fabrycznie
skonfigurowane - jedyne do czego mogę sie przyczepić to szybkości tego
radia (zrobili to chyba w Flashu, z "efektami specjalnymi" w rodzaju
"szumów przy przestrajaniu" - startuje wieki)
Pozdrawiam
GRG

Re: radio internetowe ?
jakim?

Co do scalaka to wpadł np. Frontier Silicon:

http://www.frontier-silicon.com/products/chips/briefs/Chorus3_PB.pdf

Niestety to są układy produkowane pod OEM-ów, raczej nie do dostania w
detalu i co do ceny też ciężko powiedzieć - w średnich ilościach pewnie
koło 10 dolków, ale w sumie to kto ich tam wie. No i radio internetowe
to tam raczej dodatek do głównej funkcjonalności jaką jest demodulacja i
dekodowanie "powietrznych" transmisji DAB, DAB+, DMB czy FM

Pozdr
Portal

Re: radio internetowe ?

http://twarm.pelos.pl
AT91RM9200 - moze dekodowac strumienie mp3.
WiFi - zaden problem, przez dongla na USB (np. zd1211b)
Jakby nie patrzec jest to projekt jednoukladowy :D

pozdro

Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

Site Timeline