Radio - dziwny problem

Hej, Mam stare radio samochodowe Grundig (WKC2830VD, także "Nykoping"). Do niedawna wszystko bylo z nim ok. A teraz nagle przestały działać przyciski. Działa włącznik w potencjometrze, działa wyświetlacz lcd, działa odtwarzacz kaset, działa nawet radio, ale żaden guzik nie reaguje. Potrafię się posługiwać lutownicą i rozebrałem gada, ale nic podjerzanego nie zaobserwowałem poza śladami grzania się procesora. Przyciski są takie jak w pilotach, wiec nie ma mowy o zwarciu (próbowałem uruchamiać bez przycisków). Jest tam tylko jeden procesor, do którego dochodzą ścieżki od klawiszy, ale wydaje się, że działa - wygląda na to, że obsługuje również wyświetlacz, który działa poprawnie (widać przy włączaniu radioodtwarzacza). Nie znam się za bardzo na elektronice i nie wiem gdzie szukać przyczyny takiej usterki. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam, PS

Reply to
Piotr Śmiech