radio budowlane

Mam pytanie widział ktos może radio z lampką na akumulator? Chodzi o coś
mocnego i odpornego na zachlapanie. Moze byc budowlane. Sa takie na
zachodzie, ale w Polsce nie moge znaleźć

Re: radio budowlane

Gdzie kupić - nie podpowiem, ale znajomy instalator ma kapitalną rzecz:
przedłużacz bębnowy z wbudowanym radiem :-) Twierdzi, że z niemiec
przywiózł.

J.

Re: radio budowlane

Ale dało się na tym słuchać również czegoś innego niż (przydługie) utwory
na perkusję?

W jakimś markecie (w Polsce) widziałem skrzynkę na narzędzia z wbudowanym
radiem.

Re: radio budowlane

Nie miało to radio jakości odsłuchu HiFi, ale i nie było najgorsze, ot
najnormalniejsze w świecie radio, nie odróżniające się specjalnie jakością
od miliona innych radiobudzików, odbiorników "kuchennych" i tym podobnych.

J.

Re: radio budowlane

W OBI było do kupienia u nas, tyle że cena była zaporowa.
--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom   snipped-for-privacy@interia.pl

"budowlane" ale bez latarki
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=radio+budowlane

z latarka to raczej chinszczyzna
http://allegro.pl/radio-latarka-dynamo-ladowarka-nokia-se-usb-i1318968829.html

Re: radio budowlane

No wlasnie to widziałem, ale nie ma swiatła.
A szukam czegos podobnego do (Amazon.com product link shortened)-
StormStation-Rechargeable-SS925/dp/B000B8GBCC/ref=dp_cp_ob_ol_image_1
Chodzi o zasilanie, ktore mozna wziąć na działkę, albo postawic na biurku.
Tu wielki akumulator mi wystarczy nawet kilkanaście Ah.

Re: radio budowlane

http://www.makita.sklep.pl/latarka-akumulatorowa-radiem-144v-ml141-makita-p =
-195.html

--
pozdr
 Robert

Re: radio budowlane

p-195.html

Za mała. Myslalem, ze bedzie choc kilkanaście Ah

Re: radio budowlane

Dawno temu Bosch miał kiedyś  w ofercie.

http://www.megamajster.pl/radio-bosch-gml-24-v.php

Wytrzymywało upadek z metra. Z dodatków miało ładowarkę do akumulatorów
elektronarzędzi. Tylko cena zaporowa.

--
P. Jankisz